piątek, 21 sierpnia 2015

someone


5 komentarzy:

  1. O, bardzo ładna stylizacja. :) Tylko szkoda że marki ubrań nie są podane, ale to szczegół. ;P
    Bardzo lubię kolor niebieski, a szczególnie taki odcień jaki ma koszulka, czyli coś na wzór brudnego baby blue. XD Torebka jest naprawdę awesome, szkoda, że jej nie mam. :( Białe spodnie bobrze tu wyglądają i są chyba najlepszym wyjściem. Buty też ładne, tylko znowy cierpię nad ich wykonaniem. D:

    OdpowiedzUsuń
  2. prześliczne :3 tylko jak zwykle nie jestem w posiadaniu tych ubranek... :C a szkodaaa. chociaż zastanawiałam się ostatnio nad kupnem tych bucików.

    OdpowiedzUsuń
  3. No świetna stylizacja. Połączenie tego topu i torebki -świetne. Bardzo nie lubię tych włosów ,ale do tej stylizacji pasują + masz ode mnie pluska za dopasowanie brwi do koloru włosów :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Stylizacja jest ciekawa, ale brakuje mi tu dodatków: kolczyków, bransoletki, okularów albo rzuconej na ramię kurtki :) Za to kolory łączysz świetnie!
    Mary__Jane

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy