niedziela, 9 grudnia 2012

"It's you, it's you, it's all for you Everything I do I tell you all the time"


 Kolejny set z mojej strony.Ten jest taki militarny ponieważ spódnica moro,ciężkie buty golf <3 i czapka.Tym razem założyłem okulary,żeby nie odstraszać was twarzą :)
Dzisiaj znalazłem na Starbazarze Sukienkę Amy Claire za 13 sd i spódnicę z Amy Claire za 11sd :)

Co mam na sobie.
Czapka-Apres Ski
Okulary-B.Bizou
Golf-Apres Ski
Spódnica-Archive
Torba-nelly.com
krzyż-fallen Angel
buty-Archive

I jak się podoba?

Dziękuje za 125 obserwatorów :D






7 komentarzy:

  1. bardzo fajna, coś mi tylko ta torba się nie widzi o_O

    patunia09c

    OdpowiedzUsuń
  2. a to mi się bardzo podoba, nie mam zastrzeżeń :P

    OdpowiedzUsuń
  3. "golfik i czapeczka" weź pisz normalnie a nie jak jakiś zmutowany przedszkolak -.- Stylizacja całkiem fajna.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie mogę z twoich tekstów :> Poprawione

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna stylizacja ; D

    wandosz

    OdpowiedzUsuń
  6. torba tylko nie pasuje

    Paula1806R

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie usatysfakcjonowałeś mnie kolejnym makijażem -.- A szkoda.

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy