poniedziałek, 31 grudnia 2012

Tributowa loteria

Z poprzedniej loterii 1/4 osób zgłosiła się po nagrody. Dzisiaj daję wam kolejną szansę na zdobycie cennych rzeczy (w tym okularów z LE), stardollarów  i starmonet.


Warunki uczestnictwa:
Trzeba obserwować blog spectrum-of-stardoll.blogspot.com
Trzeba napisać co się ma. Ewentualnie dwie rzeczy(lub sd,sm), które się chce,
Loteria trwa do 10.01.2013.r co nie znaczy, że wyniki muszą być od razu drugiego dnia.

Powodzenia/Dominik

PS. Zapraszam także do świątecznej loterii 


52 komentarze:

  1. Zgłaszam się.
    Jeśli można to chciałbym nr 3.

    Invincible_xD

    OdpowiedzUsuń
  2. zgłaszam się ;D
    poproszę nr 1 lub 10

    patunia09c

    OdpowiedzUsuń
  3. zgłaszam się!

    1a

    Pati1221Star

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgłaszam się! Nie mam żadnej z tych rzeczy ,a najbardziej chcę 3 i 10

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgłaszam się, najbardziej chciałabym 3 lub 10
    TheSonka

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Chciałabym 6 lub 10 :)
    Maniakpupili

    OdpowiedzUsuń
  8. zgłaszam się
    Mam nr 11.

    pisia1356

    OdpowiedzUsuń
  9. zglaszam się chcialabym numer 3 *.*
    ;]

    maria797

    OdpowiedzUsuń
  10. zgłaszam się
    chciałabym sd lub nr. 10 :)

    aneciaak

    OdpowiedzUsuń
  11. nie mam nic, a chcę 1a ;3

    Ulcia_98 (btw czy da się zmienić nazwę? ;__;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zgłaszam się :)
    1a i 1b :)

    _karolcia01_

    OdpowiedzUsuń
  13. Zgłaszam się :)
    Mam już numer 10
    Chciałabym 1a lub 13 :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zgłaszam się:)
    Chcę 12.
    littels10

    OdpowiedzUsuń
  15. Zgłaszam się
    Chciałabym 10 lub 1b :)
    Kinga087

    OdpowiedzUsuń
  16. zgłaszam się ;)
    chciałabym 1a lub 10 ;)

    DomCzuCh.

    OdpowiedzUsuń
  17. Zgłaszam się :)
    Tak po prostu i nie oczekuję żadnej konkretnej nagrody :D
    emma23bob

    OdpowiedzUsuń
  18. Zgłaszam się!
    Chciałabym 1a lub 10
    LoLa_sweet1

    OdpowiedzUsuń
  19. zgłaszam się, chciałabym nr. 3 lub 15

    MissGirls150

    OdpowiedzUsuń
  20. zgłaszam się wikacoral
    mam 16 i bym chciał 1a i 11

    OdpowiedzUsuń
  21. Zgłaszam się bardzo ale to bardzo mi zależy na 1a : D

    wandosz

    OdpowiedzUsuń
  22. Zgłaszam się.
    Bardzo mi zależy na numerze 10 i 1a.

    OdpowiedzUsuń
  23. zgłaszam się!
    Zależy mi na 10 lub 1a :)

    szecherezada5

    OdpowiedzUsuń
  24. Zgłaszam się :)
    Chciałabym bardzo 10 lub 1b :P

    Karcia_dg

    OdpowiedzUsuń
  25. Zgłaszam się. Zależy mi 1a lub 1b. misiaczek9123





    OdpowiedzUsuń
  26. Nie posiadam żadnej z rzeczy...:|

    Bardo bym chciała 1a xD

    Pato33

    OdpowiedzUsuń
  27. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie mam rzadnej z tych rzeczy.
    Bardzo chciałambym nr. 10 lub 13.

    DixieSINDY

    OdpowiedzUsuń
  29. Zgłaszam się
    Chcę 1a lub 1b
    KULAngel

    OdpowiedzUsuń
  30. Zgłaszam się

    extra.gwiazda1

    Chciałabym nr.3 albo 12 ;p

    OdpowiedzUsuń
  31. Zgłaszam się
    Wybieram nr 10 i 1a :D

    Rose4400

    OdpowiedzUsuń
  32. Zgłaszam się.
    Nie mam żadnej rzeczy, a którą mi dacie to przyjmę.
    Slowia12313

    OdpowiedzUsuń
  33. Zgłaszam się.Nr.12

    Diana.Miss2

    OdpowiedzUsuń
  34. Zgłaszam sie
    Chciałabym 5,10, 12 lub 1b :)
    _Carolciaaa

    OdpowiedzUsuń
  35. zgłaszam się

    nic nie mam i ucieszę sie z której kolwiek rzeczy

    lady166

    OdpowiedzUsuń
  36. Zgłaszam się .
    Chciałabym nr. 1a lub 12

    obs: xoxoklaudia
    stardoll: magda98dance

    OdpowiedzUsuń
  37. Zgłaszam się :)
    Nic z z tej loterii nie mam ;))
    Chciałabym cokolwiek ;p

    Na stardoll jestem anetka1004 ;o

    PS. potrzebuje serduszek do projektu jak możecie to dajcie ;) Na pewno się odwdzięczę tylko napiszcie w KG jak dacie pliss dajcie ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. Zgłaszam się
    nie mam nic;p
    Emciak77

    OdpowiedzUsuń
  39. Zgłaszam się - nr 10.

    Hermionapotter3

    OdpowiedzUsuń
  40. zgłaszam się:)
    chciałabym 1a
    guzik125

    OdpowiedzUsuń
  41. zg się.
    zadowoli mnie każda nagroda :3

    karola97xd

    OdpowiedzUsuń
  42. zgłaszam się, mam 10.

    synopsa

    OdpowiedzUsuń
  43. Zgłaszam się
    Chciałabym 1c
    QuestDia

    OdpowiedzUsuń
  44. zg się chciałabym 50 sd ; 3

    wandosz

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy