czwartek, 27 grudnia 2012

Przegląd Starplazy-Original Future

W dzisiejszym "Przeglądzie Starplazy" Wezmę pod lupę sklep "Original Future" wcześniej Fudge. W tym sklepie można znaleźć kilka perełek ale jest to bardzo trudne zadanie ponieważ w tym sklepie górują kolory neonowe i różne futerka. Zaczynamy


 W stylizacji użyłem świetnych neonowych spodni. Nie wiem czemu ale wszedłem do sklepu nelly.com i to z niego wybrałem resztę ciuchów :) Nie wiem jak wam ale mi się podoba :)

W tej stylizacji użyłem białej spódniczki z Original Future :) Ta spódniczka jest niesamowita. Biała i z zajebistym nadrukiem.
Użyłem również epickiego niebieskiego cardiganu. Do tego jakaś biała bluzeczka z pomarańczowymi paskami i złote szpile :)

I jak się podoba ? :)

_________________________________
Osoby, które skomentują ten post walczą o:
Białą torebkę z Dolce&Gabbana :)

11 komentarzy:

  1. spódnica jest ciekawa, aczkolwiek nie przepadam za tym sklepem :))

    aneciaak

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwsza stylizacja jest świetna:>
    littels10

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie przepadam za Orginal Future, jest to jak nazwa wskazuje bardzo oryginalny sklep i trudno coś dopasować do ubrań z tego sklepu.
    Stylizacje bardzo ładne.
    TheSonka

    OdpowiedzUsuń
  4. Original Future zawsze przeglądam z zaciekawieniem. Można tam znaleźć nietuzinkowe ubrania, które urozmaicą każdą stylizację i nadadzą jej tego czegoś :) Chociaż trudno jest większość z rzeczy dopasować, doceniam ten sklep :) Mam z niego kilka rzeczy. Tą białą spódniczkę mam na oku.

    Karcia_dg

    OdpowiedzUsuń
  5. pierwsza lalka ma genialny strój ;)
    z rzeczami z original future można zawsze poszalec ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwsza stylizacj podoba mi się bardziej. Z pozoru prosta, ale wszystko jest idealnie dopasowane. Druga też jest całkiem ładna, ale nie wiem czemu czegoś mi w niej brakuje ;p

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne stylizacje, naprawde masz świetne wyczucie stylu, ;D
    patunia09c

    OdpowiedzUsuń
  8. Super stylizacje. Chętnie ubrałabym tak swoją dollkę.

    DixieSINDY

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładniutkaa stylizacja ; D

    wandosz

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy