piątek, 5 lipca 2013

Chanel+Wyniki LOTERII.




Cześć:) Jak plany na wakacje? Moje kompletnie się posypały, jednak więcej czasu spędzę z przyjaciółmi więc nie narzekam. Dzisiejsza kolekcja Chanel Tribute bardzo mnie zaskoczyła. Tak długo nie było tego typu sklepów, że kompletnie zwątpiłam w pojawienie się go. Jak zawsze poszło coś nie tak. Mianowicie sukienka za 999sm, dodatkowo bardzo wysokie ceny.

Wszystko pochodzi z CHANEL.

1.  Tweed Coco Dress, 40sd.
Komentarz do ceny jest chyba zbędny.. Jednak sukienka mnie zauroczyła i uważam, że to
jedna z ładniejszych rzeczy w kolekcji. Przylegający top sukienki i jej rozkloszowana spódniczka to coś co lubię najbardziej+śliczne kolory.


2. Pearl Drops Dress, 36sd.
Rzeczy ozdobione perełkami mogliśmy nabyć w poprzedniej odsłonie Tribute, tu także ich nie zabrakło. Sukienka tak jak poprzednia ma świetny kształt i kolory, dodatkowo te urocze zdobienie:).


3. Graphic Chanel Tribute Dress, 36sd.
Ostatnia rzecz to także sukienka, one urzekły mnie najbardziej. Idealnie leży na doll. Ciekawa kratkowana bluzka sprawia, że nie musimy kombinować w stylizacji z nią. Jedynym minusem jest fakt, iż rzeczy w takim odcieniu zielonego jest trudno znaleźć.


1.kapelusz-B.Bizou / torebka-Anna Sui / buty-Sonia Rykiel Tribute
2. torebka-Chanel Tribute / buty-Nelly.com
3. naszyjnik-B.Bizou / torebka-Archive / buty-Mortal Kiss
 
4. Bronze/Tahitian Pearl Choker 9sd/8sd.
5. Bronze/Tahitian Pearl Bangle, 7sd.
6. Bronze Pearl Cluster Necklace, 8sd.
7. Bronze Pearl, Bracelet, 7sd.

Wyniki MINI LOTERI:


(7)   Top- BossSylwia
(10)   Zakolanówki- kehlen12

Zgłoście się do mnie:littels10
 w ciągu 48h, Gratuluję:).

1 komentarz:

Obserwatorzy