piątek, 26 lipca 2013

I Must Have:)



Hej:) Czy Wy też przestaliście rozróżniać dni? Ja kompletnie się w nich pogubiłam, jednak co jakiś czas muszę je sprawdzić, żeby nie przegapić dodania postu haha. Dzisiejszy będzie o bluzkach/topach. To chyba jedne z najprzyjemniejszych ubrań w wakacje, przewiewne i luźne. Korzystając z przeceny wybrałam się do starplazy i oto co znalazłam!

1. Baby Blue Blosue, 8sd Pretty n'Love.
Ta bluzka gości w mojej szafie już dłuższy czas, mimo to nadal ją uwielbiam. Wykonana jest z przeźroczystego materiału ozdobionego słodkimi kwiatkami. Do tego jej piękny kolor!

2. Cowgirl Corset Shirt, 89sm Pretty n'Love.
Gorset gościł już bazarze, ale admini przywrócili go do starplazy (o.o). Idealnie leży na doll, jest elegancki i lekki.

3. Multicolor Zigzag Top, 78sdm Orginal Future.
Od pewnego czasu bardzo lubię rzeczy z takimi wzorami, więc top natychmiast ujął moje serce. Stworzymy z nim niebanalną i ciekawą kolorystycznie stylizację.

1. kapelusz-B.Bizou / torebka-HB / sukienka-Mortal Kiss / buty-Le
2. kamizelka, naszyjnik (tu:zawieszka)-B.Bizou / torebka-Royalty /spodenki, buty-Decades
3. naszyjnik-Orginal Future / torebka-HB / spódnica-Velvet Orchid / buty-Volie

3 komentarze:

  1. Świetnie . Kupilam ten gorset za 89 sm zbankrutowalam xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne stylizacje, przekonałaś mnie do kilku rzeczy ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne stylizacje. Jak na razie mam tylko pierwszą bluzeczkę.
    CoolMiley352

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy