czwartek, 18 lipca 2013

Kącik Makijażysty

Na wstępie chciałabym was przeprosić za moją nieobecność. Są wakacje, więc jak część z was wyjechałam na obóz i nie miałam okazji do stworzenia kolejnego poradnika. Czeka mnie jeszcze kilka wyjazdów, więc dopiero po zakończeniu wakacji będę mogła wrócić do systematycznego pisania.

Dzisiejszy makijaż jest dość kolorowy i zwariowany, ale mam nadzieję że się wam spodoba.

1. Najpierw usta malujemy szminką w odważnym, mocno czerwonym kolorze.


2. Policzki malujemy równie wyrazistym różowym pudrem.


3. Na powiekach w pobliżu kącików oczu, rozprowadzamy żółty cień.


4. Na środkowych częściach powiek rozprowadzamy bordowy cień.


5. Na zewnętrznych częściach powiek rozprowadzamy niebieski cień.


6. Między niebieskim, a bordowym cieniem nakładamy cień rubinowy, aby przejście z koloru w kolor było delikatniejsze.


7. Pod niebieskim cieniem rozprowadzamy niewielką ilość fioletowego cienia.


Efekt końcowy:


Podoba wam się?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Obserwatorzy