wtorek, 1 stycznia 2013

Stylizacja I :)


Cześć.  Szczerze powiem, że gdy znalazłam te spodnie trochę, zaryzykowałam je kupując, ale się udało stworzyć z nimi stylizację. I powiem że wyglądają tu bosko (według mnie) :) Na zdjęciu trochę dziwnie wyglądają oczy dollki :D Jeśli coś jest źle, proszę napisać.


Okulary Beastly | Opaska Speszial Offer | Kurtałka It Girls | Naszyjnik Sofia Vegara | Bluzka Bizou | Sweter Archive | Pasek Wild Candy | Spodnie Rio | Buty Basics & Facebook & Fallen Angel

5 komentarzy:

  1. Bardzo ładna stylizacja, ale nie jestem przekonana do tego brązowego swetra.

    DixieSINDY

    OdpowiedzUsuń
  2. Rzeczywiście, fajne te spodnie i cała stylizacja:) Stardoll często psuje oczy, więc nie ma co się przejmować.
    littels10

    OdpowiedzUsuń
  3. piękna, bardzo mi się podoba ;)

    MissGirls150

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak dotąd to najlepsza stylizacja, która się pojawiła na tym blogu. Buty i spodnie są świetne.

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy