czwartek, 27 czerwca 2013

Bal

Witajcie, dzisiaj miałem zakończenie szóstych klas i bal. Zostałem absolwentem mojej szkoły, ale miło. :) Po balu bolą mnie nogi. Co do płaczu to płakałem chwilę po apelu, bo podszedłem do mojej wychowawczyni i ona płakała, to ja się rozbeczałem. Śpiewałem na balu. Dziewczyny płakały, ja bez mikrofonu, darłem mordę, ale jestem sławny, bo wszyscy mi gratulowali.  :) Jeszcze jutro po świadectwa i wreszcie upragnione wakacje. W tym wszystkim irytuję mnie jedna rzecz, a mianowicie to, że chociaż jutro się spotkamy to dziewczyny z mojej klasy dodają na fb., że już tęsknią. BOŻE, spotkamy się w gimnazjum.


Co do stylizacji - wykorzystałem w niej świetnej bluzki z RIO. Od dawna na nią polowałem, aż w końcu znalazłem ją w sb za 30sd. Nie czekałem i od razu zrobiłem stylizację.

Kapelusz - Killah
Bluzka - Rio
Pasek - Rio
Spódnica - Rio
Torebka - LE
Buty - Antidote.

Pozdrawiam/Dominik. 

A wy jakie będziecie mieli średnie? Pochwalcie się w komentarzach, bo ja 5.27. :) 

3 komentarze:

  1. Ładnie:) Oj ja też wczoraj płakałam, strasznie będę tęsknić za moją klasą. W 6 klasie miałam 5.4 a w tej chwili idę do liceum i nie mam ocen:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jej śliczna stylizacja :) . Ooo :) . Fajnie Ci . A ja jestem w 5 xD. Ide do 6 .

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam zespół szkół, więc nie rozstaje się z moją klasą, ale po pomyśleniu o 2 miesiącach bez nich zrobiło mi się smutno, i poczułem pustkę. Co do stylizacji, to trochę pusta, i na twoim miejscu pomyślałbym o zakryciu tych kolorowych 'przypinek'.

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy