piątek, 14 czerwca 2013

Must Tribute+MINI LOTERIA



Cześć:) Dziś trochę inaczej niż zwykle, naszymi M.H  będą.. tribute! Wybrałam rzeczy które nie nalezą do drogich a warto zwrócić na nie uwagę. Co więcej, szukajcie ich w kolorze czarnym, jedynie sukienki w białym. Przez dłuższy czas już nie pojawiają się tribute, a szkoda. Lubiliście je? 

1. V Woven Bathing Suit, Chanel tribute 20-35sd.
Pozornie jest to kostium kąpielowy, mi osobiście służy za body, które są genialne. Ciekawy dekolt, kropeczki i idealne wpasowanie na doll.
2. Dazzle Sheen Top, Nicholas Kirkwood tribute 15-30sd.
Prześwitujący, czarny top. Możemy stworzyć z nim wiele ciekawych kombinacji, co więcej nie jest drogi. Niestety jego cena rośnie, dlatego radze pośpieszyć się z zakupem.

3.  Metal Studded Dress, Frankie Morello tribute 20-40sd.
Od początku byłam zakochana w tej sukience i nadal nic się nie zmieniło. Piękne kolory, krój i dżety. Bardzo łatwo tworzy się z nią stylizacje.


4. Sonia Rykiel tribute, 20-50sd.
5. Frankie Morello tribute, 20-25.
6. Frankie Morello tribute, 10-20sd. 

Na koniec MINI LOTERIA dla osób, które skomentują post.
zasady:
-obserwowanie bloga
-zostawienie komentarza (nie zgłoszenia)
-podpisanie sie nickiem



Powodzenia:)
 

13 komentarzy:

  1. Muszą zapolować na prześwitującą bluzkę. Ze stylizacja najbardziej podoba mi się numer 2 :)

    patrycja_2000

    OdpowiedzUsuń
  2. Z ubrań spodobało mi się wszystko, a z dodatków 4 i 6. Zapoluję na 2 i 4, swoją drogą bardzo podobają mi się buty, które są pod numerkiem 4, nie wiedziałam, że można je tak tanio kupić :) Super!

    wwwera27

    OdpowiedzUsuń
  3. Definitywnie muszę kupić sukienkę Tribute i czarne sandałki. Czas rozpocząć poszukiwania. Przy okazji zgłaszam się do mini loterii :)

    BlackLilou

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwsza stylizacja bardzo mi się spodobała.

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda,że nie ma już Tribute.Bardzo podobają mi się buty nr 5.
    miss.Super.1

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba mi się bluzka numer 2, ale nie wiem, czy będę jej szukała.

    OdpowiedzUsuń
  7. Poszukuję tej czarnej bluzki a buty z Soni Rykiel kiedyś miałam ale sprzedałam ;(

    BossSylwia

    OdpowiedzUsuń
  8. Druga stylizacja MEGA ! ŚLICZNIE jest ♥ .

    OdpowiedzUsuń
  9. Sukienka jest prześwietna! :3
    i.want.you.back

    OdpowiedzUsuń
  10. Nieziemskie stylizacje :) Najlepsza ta pierwsza, strój pięknie komponuje się z spódnicą.
    kehlen12

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne M.H, dobra robota! :)


    koralina2346

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna druga stylka!

    adusiaczek3

    OdpowiedzUsuń
  13. Podoba mi się druga bluzka,kiedyś ją miałam,ale sprzedałam :( Ogólnie Must have udany,stylizacje śliczne :*

    Diana.Miss2

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy