piątek, 7 czerwca 2013

I Must Have.



Hej:) Jak tam, poprawiacie jeszcze oceny? Ja na szczęście nic z tych rzeczy nie muszę robić. Dziś M.H z Archive. Zaskoczyła mnie cena sukienki Halloween’owej. Ucieszyła mnie za to ilość koloru miętowego, kocham go. Dodaję post i lecę do znajomych, udanego piątku!

To już 20 Must Have<3
1. Corset, 8sd.
Osobiście jestem wielką fanką gorsetów. Nie każdy za nimi przepada ale w takim delikatnym kolorze myślę, że przypasuję większości. Moim zdaniem jest śliczny i co tu więcej pisać.

2. Metal Sculpted Dress, 12sd.
Sukienka ma barwę wyblakłego niebieskiego pomieszanego z miętą. Jej barwa jest bardzo subtelna. Idealna do letnich stylizacji, przyciąga uwagę.

3. Magneta Collared Top, 9sd.
W tą bluzkę wyposażyłam się już bardzo dawno. Mimo, że nie przemawia do mnie do końca jej kolor, to krój ma świetny. Kołnierzyk w sumie przejedzony ale dodaje uroku, ponieważ bluzka bardzo różni się od tych z nim. Kiedyś była do nabycia za sm. 

1. naszyjnik-Nelly.com / spódnica-Mortal Kiss / torebka-Antidote / bransoletka-HB / buty-LE
2. kołnieżyk-special offer / kamizelka, sukienka-Archive / podszewka-Pretty n'Love / torebka-Chanel tribute /buty-Nelly.com
3. koszula-A.  / spódnica-LE / iphone-HB / wianek, buty-Pretty n'Love

1 komentarz:

Obserwatorzy