piątek, 21 czerwca 2013

I Must Have.



Cześć:)  Jak pogoda u Was? Osobiście mi nie sprzyja, są 33 stopnie, jest duszno i boli mnie głowa. Średnio lubię takie upały, zdecydowanie te 25 by wystarczyło ale cóż, mamy lato. Dziś do starplazy doszły stare Hotbuys, myślę że wiele osób zawiodło się po kilkuletnim zbieraniu ich. M.H będzie pochodził właśnie ze sklepu HOT BUYS SUMMER RETRO.


1.  Minni Body, 17sd.
Od dłuższego czasu chciałam zostać posiadaczką tych body, jednak cena mnie ogromnie zniechęcała. Print jest uroczy a cena w porównaniu z poprzednią malutka. Myślę, że czasem można ubrać doll bardziej wesoło i dziecięco:).
2.Bird Top, 13sd.
Od razu się przyznam, że nie jestem fanką tego koloru. Jednak uwielbiam motyw ptaków dlatego ten cropp top ujął moje serce. 
3. Brace Shorts, 10sd.
Ogrodniczki to coś świetnego na ciepłe dni. Mają cudowny, delikatny kolor i pięknie leżą na dollce. Idealnie stworzymy z nimi jakiś letni look.

1. body-Hb / spódnica-Mortal Kiss / torebka-Film Theory / buty-Le
2. bluzka-Hb / spódnica-PPQ / torebka-Gucci / buty-Mortal Kiss
3. top-Archive / ogrodniczki-HB / torebka-Chanel / buty-Nelly.com
4. 11sd.
5. 8sd.
6. 11sd.

1 komentarz:

Obserwatorzy