piątek, 18 października 2013

Must Have Nelly 3

Cześć:) Czy tylko mnie tak bardzo męczy jesień? Ten tydzień był bardzo dziwny, opuściłam bloga, zaczęłam pracę na kolejnym i działy się różne rzeczy. Poza tym MH ponownie o Nelly i myślę, że w następnym tygodniu też będzie taki. Kocham ten sklep, a dzisiejsza dostawa? Cudo! Dziwnie wygląda post na szarym tle:( Ale ogólnie blog wygląda bardzo fajnie.

Wszystko pochodzi z Nelly.com


1. Frances Dress, 22sd
Przepiękna, czarna sukienka. Nadal nie mam pojęcia jaki wzór się na niej znajduje więc wymyśliłam, że są to listki. Cena może i jest wygórowana, ale warta tej perełki.

2. Sad Printed Top, 22sd.
Na temat tej bluzki mogą być podzielone opinie. Jednak uwielbiam rzeczy, które się jakoś wyróżniają a ona taka właśnie jest. Fakt, że dziwi mnie równy jej koszt z sukienką, ale cóż!

3. Clean Cut Shirt, 19sd.
Zwykła, biała koszula bez rękawków. Takie klasyczne ubrania powinny zawsze mieć miejsce w naszej szafie i tyle:)

1. torebka-Archive / buty-Nelly.com
2. torebka-Gucci / sukienka-Nelly.com / buty-LE
3. kurtka-Nelly.com / spodnie-B.Bizou / torebka-Young Hollywood / buty-Archive

4 komentarze:

  1. Większość ubrań z Nelly są godne polecenia i zakupu. Ta biała koszula jest genialna! Muszę ją kupić.
    Ciekawe stylizacje. C:

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeśli chodzi o stylizację.Są GENIALNE.O kolekcję z Nelly,admini się postarali.Jest wiele rzeczy,naprawdę pięknych.Tak jak ta koszula. ;d

    the_gusty

    OdpowiedzUsuń
  3. mam bluzę :) Również mnie urzekła

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy