piątek, 11 października 2013

Must Have Nelly

Cześć wszystkim:) Jak żyjecie po tym tygodniu? Ja jestem trochę wyczerpana, ale jest okej. Coraz bardziej przyzwyczajam się do swojej nowej klasy ale poprzedniej klasy, szkoły i kilku nauczycieli mocno mi brakuje. Poza tym post to kontynuacja Nelly.com. Dzisiejsza dostawa była chyba jedną z gorszych, ale jak to Nelly zawsze znajdziemy coś świetnego.


Wszystko pochodzi z Nelly.com

1. Tiered Lace Dress, 22sd.
Takich sukienek w szafie nigdy za dużo. Jest lekka, dziewczęca, subtelna i uniwersalna, warto w nią zainwestować.

2. C S Tank 15sd.
Jak dla mnie to zdecydowanie najlepsza rzecz z dzisiejszego dnia. Bluzka jest bardzo ciekawa. Ma prześwitujący, jasnoszary materiał a pod spodem czarny top. Jej cena jest znośna.


3. Nly Vintage Vest, 21sd.
Tydzień temu zdecydowanie zakochałam się w tej kamizelce. Niestety moje odczucia zmieniły się po nawale stylizacji w połączeniu jej z czarną ramoneską. Jednak jeśli zrobimy coś ciekawszego i nie wyglądając jak pół stardoll to jestem na tak!



1. naszyjnik-Nelly.com / narzutka-Mark Fast Tribute / buty-G.B tribute / torebka-Christian L. Tribute
2. torebka-Gucci tribute / bransoletka-Wild Candy / podkoszulka-No Name / buty-Nelly.com
3. kombinezon-Academy / torebka-Christian L. Tribute / buty LE / kapelusz-B.Bizou

6 komentarzy:

  1. Kiedy pojawią się wyniki na nagłówek bo miały być wczoraj
    Sandi1200

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzisz może żeby ten post był przeznaczony do udzielania takich informacji? Nie. Nie ja jestem odpowiedzialna za nagłówek tylko Dominik, oddając swój nagłówek miałaś świadomość kto to organizuje, więc pisz do niego jeśli masz jakąś sprawę. Poza tym jest szkoła i inne obowiązki, więc poczekaj cierpliwie:)

      Usuń
  2. Najbardziej podoba mi się stylizacja nr.3 :D

    the_gusty

    OdpowiedzUsuń
  3. A dlaczego me oczka nie zobaczyły tej cudnej sukieneczki wcześniej? D:
    Świetne stylizacje, muszę zainwestować w te rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Co jak co, ale ta sukienka wygląda jak koszula nocna...

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy