poniedziałek, 28 października 2013

Pożegnanie.

Cześć Wszystkim:) Długo zastanawiałam się nad podjęciem decyzji o odejściu z bloga. Jestem w szkole średniej, wracam późno do domu, uczę się, do tego zajęcia dodatkowe. Sami wiecie jak to jest. Odwlekałam ten moment mówiąc "jeszcze nie teraz, dam radę". Prawda jest taka, że nie dam. Post ostatnio się nie pojawił, za co przepraszam, ale zwyczajnie zabrakło mi czasu. Po powrocie do domu w piątek jedyne co mi się marzy to zobaczenie przyjaciół i sen. Komputer niechcący odstawiłam na bok. Nie chcę zaniedbywać swoich obowiązków, więc lepiej będzie jeśli ktoś je po mnie przejmie.  

Kocham tego bloga, spędziłam tu masę czasu i nie żałuję. Dziękuję Wam za każde ciepłe słowa i wsparcie. Dziękuję Dominikowi za przyjęcie mnie tutaj.  Chyba na każdego przyjdzie czas, więc trzymajcie się Kochani, udanego Halloween!:)

littels10

4 komentarze:

Obserwatorzy