środa, 23 października 2013

Udział w międzynarodowym konkursie

Dzisiaj wchodząc jak zwykle na stardoll, ujrzałem w kg nietypowy wpis:

"CONGRATULATIOONS YOUR DOLL HAS BEEN NOMINATED IN BRITTANY AWARDS 2014 brittanystardoll.com"

Z ciekawości wszedłem na tą stronę. Konkurs jest po hiszpańsku, ale od razu kliknąłem na etykietkę "VOTA" Przejrzałem wszystkie kategorie, aż doszedłem do "najlepszego bloga międzynarodowego". Przejrzałem wszystkie, i co się okazuję? Że wśród nich jest nasz blog "Spectrum of stardoll". Zdziwiłem się, ale w końcu zasługujemy. Dlatego, proszę was, abyście oddawali głosy. Bo zależy mi na zajęciu, któregoś tam miejsca.

Jeśli chcecie oddać głos kliknijcie TU, a następnie kliknijcie 2 razy strzałkę w prawo. Tam powinna pojawić się ankieta pod tytułem " MEJOR BLOG INTERNACIONAL" W całej konkurencji są, aż cztery polskie blogi, w tym nasz oraz dwa spoza Polski.

Proszę o głosy. :)

Pozdrawiam/Dominik.

5 komentarzy:

Obserwatorzy