wtorek, 8 lipca 2014

Co kryje moja szafa? #2



Dziś do mojej szafy zawitały cztery nowe rzeczy, trzy z nich chciałabym Wam dziś pokazać. Wszystkie pochodzą z nowej kolekcji Barbie. Nie są drogie, bo wszystkie za sm. A co kupiłam? 





Krótkie, burgundowe spodenki, idealne do letnich stylizacji. Do tego kosztują zaledwie 68sm.





Czerwone szpilki z kokardką. Ładne, uniwersalne i najważniejsze – tanie. Wyglądają jak z drogiego Tributa ;)





Czarne botki na słupku z dżetami. Są fajnie zrobione, mają modny fason i ładne wycięcia. Kupiłam je od razu. 







































Bluzka – MSW + Fashion + LE Decor Spodenki – Barbie Torebka – Callie’s Picks Buty - Pretty’n Love
 



































Żakiet – Bonjour Bizou Bluzka – Basics Sukienka – Wild Candy Okulary – No Name Szpilki - Barbie 


































Bluzka – Couture Tribute Spódnica – PPQ of Myfair Torebka – Bonjour Bisou Botki - Barbie



Jak Wam się podoba dzisiejszy artykuł?
Macie coś z dzisiejszej dostawy? :)

3 komentarze:

  1. Też kupiłam te rzeczy+ jeszcze kurteczkę i te boskie czarno białe leginsy! :) Całkiem fajna ta kolekcja Barbie ;) Bardzo podobają mi się twoje stylizacje :))
    czarnawojna

    OdpowiedzUsuń
  2. Również kupiłam te rzeczy i jeszcze parę innych. Trzecia stylizacja jest najlepsza.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładne stylizacje. Kupię buty.

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy