niedziela, 20 lipca 2014

Odejść czy zostać oto jest pytanie...

Witajcie wszyscy!
Ostatnio bardzo (x1000) długo nie było mnie na blogu. Nie odzywałam się do Dominika,do nikogo. Zawiodłam Dominika,redaktorów,a przede wszystkim was czytelników. Teraz wyjeżdżam na 3 tygodnie w Bory Tucholskie. I mam do was pytanie chcielibyście abym jeszcze pisała na blogu? Wątpię ,że przyjmiecie mnie tak łatwo,z otwartymi rękami... Ale cóż warto zaryzykować. Decyzja zależy od was. Jeżeli checie abym nadal pisała na blogu to zacznę za 3 tygodnie,posty będę dodawała we wtorki i piątki,natomiast gdy zacznie się rok szkolny tylko w piątki. 

                                                                                    Do zobaczenia (lub nie)
                                                                                                    Sandi1200

4 komentarze:

  1. Wszystko zależy od Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Twoja decyzja, czy chcesz tu jeszcze pisać.

    OdpowiedzUsuń
  3. Myślę, że powinnaś dać sobie drugą szansę i spróbować niż później żałować, że tak łatwo się poddałaś ;)
    czarnawojna

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeśli pisanie tutaj sprawia Ci przyjemność, to ja nie mam nic przeciwko temu.

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy