sobota, 10 stycznia 2015

A point

 Przepraszam was. Na blogu wieje pustką z mojej strony. Nie wiem czy oddziałuje na mnie tak szkoła. Może ta intensywna praca, otóż (tu się pochwalę) udało mnie się poprawić aż 5 przedmiotów, aby mieć tę przyzwoitą średnią. Wchodzę na Stardoll i brakuje mi pomysłu. Nie umiem nawet zacząć. Czuję się zobowiązana tworzyć stylizacje na bloga, ale sami rozumiecie. A i uwierzcie mi, buty najprzyzwoitsze jakie znalazłam.
Płaszcz - It girls
Top - B. Bizou
Spodnie - B. Bizou
Pasek - B. Bizou
Torebka - B. Bizou
Naszyjnik - B.Bizou



5 komentarzy:

  1. Świetna stylka, ciekawy kombinezon:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudna, bardzo mi się podoba c;

    OdpowiedzUsuń
  3. mi tam się podoba, nawet bardzo! muszę jak najszybciej wyszperać w bazaarze ta górę od kostiumu, nieraz się nad tym zastanawialam, gdy je widziałam, ale jakoś nie byłam przekonana jak co do ceny i tego jak wygldac beda ze spodniami od kompletu (bo sama posiadam je, tyle, że w wersji maxi, te dłuższe nieco :p). super te futro tu wyglada!

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie się podoba, oryginalnie jak zawsze i tego na stardollu trzeba :)

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy