środa, 28 stycznia 2015

How Are You?

 Wzruszająca piosenka... Stylizacja składa się z wielu elementów. Postaram się o żadnym nie zapomnieć. Z butami poszłam na łatwiznę, ale za to podoba mnie się koncepcja torebki. Parę elementów na rzecz stylizacji zminimalizowałam, więc przy pomniejszonych ubraniach dodam inicjał ,,M''. Jak wam mija dzisiejszy dzień? Mój zaczął się okropnie i udało mnie się znaleźć cudowną piosenkarkę, której muzyka będzie towarzyszyła mi przez najbliższe parę godzin. Udostępniłam dla was moim zdaniem najlepszą ze wszystkich. Stylizacja wam się podoba?
 M Golf - Rio 
M Biała bluzka - Basics
Kurtka - Front Row
Spódnica - Rio
Buty - Sonia Rykiel
M Czarny top - Decades
M Torebka - (Dior + B. Bizou)

4 komentarze:

  1. Przyznam szczerze, przyciągnął mnie tytuł stylizacji, gdyż miałam nadzieję, że znajdę właśnie tą piosenkę. Cały album "I thought I was an alien" jest świetny, parę tygodni temu słuchałam go bez przerwy.
    A stylizacja jest bardzo ciekawa, chociaż może trochę tłoczna. Bardzo podoba mi się trick na torebkę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pierwszy raz o wokalistce usłyszałam wtedy, gdy zaciekle szukałam jej utworu ,,We might be dead by tomorrow'' w internecie, po usłyszeniu jej w reklamie. Następnie zainteresowałam się jej twórczością i przesłuchałam jej 3 utowry (te najbardziej znane wg Spotify). Podoba mnie się to, że Soko tworzy coś awangardowego. Czasem mam wrażenie, że opowiada piosenkę, niżeli ją śpiewa. Dopiero dzisiaj przypomniałam sobie o Soko i wysłuchałam prawie cały album ''I thought I was an alien''. Szczególnie spodobała mnie się właśnie piosenka ''How are you''.

      Usuń
    2. Moja przygoda też zaczęła się od piosenki "We might be dead by tomorrow", pokazała mi ją koleżanka, ale swoim zwyczajem postanowiłam się trochę bardziej w nowego dla mnie artystę zagłębić. Bardzo dobrze określiłaś styl Soko, ja mam problem z ubraniem tego w słowa, ale równie mocno mnie owy styl zauroczył. Tyle że ja na swoją ulubioną piosenkę wybrałam "Don't you touch me", uwielbiam te narastające w niej napięcie. ;) Muszę jednak szczerze przyznać, że do tej pory znam niestety jedynie ten album i piosenkę "I'll kill her".

      Usuń
    3. Niestety ja też. Mam pewne niedogodności związane z moim internetem (limit) i ze słuchaniem muzyki m.in. na Youtube jest problem. Na szczęście ratuje mnie Spotify, jednak żałuję, że nie mogę znaleźć tam jej pierwszej płyty, więc na razie nie mam jak wysłuchać jej utworów z pierwszej płyty :(

      Usuń

Obserwatorzy