sobota, 3 stycznia 2015

Zakupy

Tytuł nawiązujący do zakupów w życiu realnym, nie stardollowym. Przechodząc do tematu, to dzisiaj z mamą wybrałem się do centrum handlowego. Zeszło się ponad 3h, nogi bolą, zmęczenie jest, ale wszystko co miałem na swojej "wishliście" zostało kupione. :)

____
Stylizacja prosta, na taką miałem ochotę. Ostatnio stawiam na minimalizm, najwyraźniej bardzo odpowiada mi ten styl.

Parka - Bonjour Bizou,
Bluzka - Pret'a'Porter,
Pasek - Giambassta Valli,
Torebka - Miss Sixty,
Legginsy - Elle,
Buty - Nelly.com.

Pozdrawiam/Dominik. :) 

5 komentarzy:

  1. Kolorystyka jedna z moich ulubionych.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie, ale nie lubię tych butów:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Daj podszewkę i będzie cuuuudownie ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolorystyka zachowana, ale stylizacja nie dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeśli dołożyłbyś podszewkę, to stylizacja prezentowałaby się znacznie lepiej, choć nawet teraz jest całkiem ładnie :3

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy