wtorek, 6 stycznia 2015

Lookbook - Tommy Hilfiger

 Wczoraj w Starplazie zagościło nowe Tribute. Szczerze kolekcja jest dla mnie bardzo słaba. Wielkim minusem moim zdaniem są buty. W szafie mam zaledwie parę rzeczy, dlatego też udało mnie się zrobić 2 stylizacje. Lookbook ubogi, ale mam nadzieję, że przynajmniej jakościowo spodoba wam się.  Jak podoba wam się Tribute? Co sądzicie o moich stylizacjach?
Stylizacja 1:
Sukienka - Tommy Hilfiger
Pasek - Chanel
Torebka - Rio
Buty - DKNY

Stylizacja 2:
Płaszcz - It girls
Sweter - Tommy Hilfiger
Spódnica (sukienka) - Rio
Torebka - It girls
Buty - Callie's Picks



4 komentarze:

  1. Druga stylizacja mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie kolekcja średnio się spodobała, znalazłam trochę rzeczy dla siebie, ale buty to faktycznie ogromny minus! Cd. stylizacji to Twoje propozycje podobają mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Z wymienionych rzeczy będę miała bluzę.
    Druga stylizacja mi się podoba, tak jak ten płaszcz, którego nie mam :(
    Buty faktycznie, okropne i bezużyteczne.

    OdpowiedzUsuń
  4. Obie stylizacje są bardzo dobre! ♡

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy