środa, 17 października 2012

A Drop In Ocean + Ankieta :D

Hej wszystkim!Po szkole już? Dzień bez jedynki-Zawsze Spoko,ale nie dla mnie , angielski-.- Dzisiejsza stylizacja trochę różni się od moich codzienny ale spodobała mi się.

Koszula - DEDACES
Spódnica - IT GIRLS
Rajtki - Fallen Angel
Zakolanówki(pod rajtkami) - EVIL PANDA
Buty - archive

Jak już przeczytaliście z Nagłówka,chciałabym was poprosić o radę , nie wiem który makijaż wysłać na konkurs, więc pomyślałam,że będziecie najlepiej wiedzieli.




 Odpowiedzi przesyłajcie w komentarzu a spośród nich ja wylosuje osoba która zgarnie 10 sd :D

Pozdrawiam,Nina0909

4 komentarze:

  1. Mi się najbardziej podoba numerek 6 :DD
    A stylizacja jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oo, podbiore sobie może kiedyś pomysł na tą stylizacje ;p
    A co do makijażu to faktycznie 6 najlepszy, chociaż kolorystycznie bardziej mi sie podoba 1 i 3 :P

    Odpada 2 i 7, oraz 4 bo cały czarny ;d

    OdpowiedzUsuń
  3. 6- najlepsza kolorystyka, i najlepiej! a co do stylizacji to bardzo ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy