czwartek, 11 października 2012

Stylizacje.Co warto kupić ?

W związku z tym,że odbywa się wyprzedaż na 50% postanowiłem zrobić stylizację z dwóch sklepów,a mianowicie z Bonjour Bizou oraz RIO.

Pierwsza Stylizacja jest ze sklepu Bonjour Bizou



.

Według mnie stylizacja jest letnia no ale cóż w Afryce nadal jest ciepło.Postawiłem na klasyczne połączenie niebieskiego z pomarańczowym.Mam nadzieje,że wam się podoba.

Druga stylizacja jest ze sklepu RIO.
  Klasyczne połączenie różu z czernią.Charakteru dodaje pastelowy top oraz czerwona kopertówka.I jak się podoba ?

Mam dodawać więcej takich postów ?Proszę o opinie :)

3 komentarze:

  1. Bardzo fajne stylizacje, szczególnie podoba mi się strój z twoich "perełek" z Bonjur Bizoq"

    Hermionapotter3 :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oczywiście, dodawaj! Te posty bardzo mi się podobają :3 :*
    Buziaczki!

    OdpowiedzUsuń
  3. pierwsza lepsza ;)

    ale obydwie ladne :>

    _julcia_1997

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy