niedziela, 14 października 2012

Siemka !

Siemka . Mam przyjemność , tymczasowo pisać na tym blogu . Może od podstaw ?
Mam na imię Maja , mam 15 lat. Na stardoll jestem już od 3 lat i jest mi z tym dobrze .
Moja cechą jest to że jak się do czegoś wezmę to ciągnie się to za mną , przez długi czas , i takie mam plany co do tego bloga . Mam wiele pomysłów na bloga np. Ocena stylizacji , Ocena garderoby , Ocena Makijażu , Metamorfozy ?
Jak widzicie to są wielkie plany ale , nie wiem czy wszystkie da się zrealizować .


Przygotowałam małą stylizacje myślę że wam się spodoba .
               












Marynarka - IT GIRLS 11 SD
Wianek - Pretty in Love - 25 sm
Bluzka - Bonjour Biozu - STARBAZAR
Spodenki - Bonjour Biozu - STARBAZAR
Buty - VOILLE - 5 SD   

1 komentarz:

  1. Uwielbiam tą niebieską marynarkę - jest cudowna, zajmuje jedno z najważniejszych miejsc w mojej garderobie :)
    Hermionapotter3

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy