sobota, 13 października 2012

Black Women.

Zmieniłem karnację na murzynka ;D Po raz 2. od mojego trzy letniego grania zmieniłem karnację na ciemną.Prawdę mówiąc bardzo mi się podoba.Wczoraj wykupiłem całą kolekcję spódnic maxi ze sklepu Basics <3.Nie będę was zanudzać oto stylizacja.Przecena -50% w Starplazie jest cudna.Wzbogaciłem swoją szafę o 20-30 rzeczy :D

Bluzka-Miss Sixty
Krzyże-Fallen Angel
Maxi-Basics
Torba-Baby Phat
Buty-RIO <3

Jak się podoba  ? Komentatorem tygodnia zostaję hermionapotter13 czy jakoś tak.Bardzo cię przepraszam ale dostaniesz 10sd ponieważ mam mało środków na koncie,jeśli wygrasz komentatora miesiąca zwiększę twoją pulę o te 20sd :) Pozdrawiam

2 komentarze:

  1. Haha spoko, przyzwyczaiłam się, że ktoś ciągle myli mój nick. Ale że co tutaj trwał konkurs na najlepszego komentatora? XD Nie wiedziałam :DD
    Dziękuję za nagrodę :DD

    Stylizacja jest bardzo fajna - hehe, ja też niedawno byłam murzynką ;)
    Wyprzedaż w starplazie również mnie zachwyciła, też kupiłam sporo ubrań, na które nie było mnie wcześniej stać ;)
    Bardzo podoba mi się ta torba, Baby Phat to był świetny sklep :)

    Hermionapotter3, albo po prostu Alex <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładnie :)
    JA niestety nie jestem SS więc kupiłam jedynie kredkę do oczu i torebkę bo nie miałam funduszy ;)
    Stylizacja bardzo ładna , podoba mi się połączenie bluzki ze spódnicą :)Torebka też niczego sobie :)Bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy