sobota, 27 października 2012

Zawieszam bloga !

Bardzo mi przykro,że was zawiodłem.Nie mam czasu na blogowanie,a przede wszystkim na robienie wymyślnych stylizacji.Wielką Loterię odwołuję przepraszam was.Bardzo chciałbym podziękować Hermioniepotter3 za stałe komentowanie bloga.Bardzo Ci dziękuje i proszę,abyś zgłosiła się do mnie po 50sd za ten trud włożony w komentowanie również dziękuję karci_dg za komentowane zgłoś się do mnie po 30sd,a Nina mnie zawiodła myślałem,że się choć trochę postara,a tu dupa dodała 3 notki i koniec jej blogowania na tym blogu.Przepraszam,że was zawiodłem.

Ps.Jeśli moje wyniki w nauce poprawią się to z powrotem powrócę na bloga z jeszcze większą loterią i większymi nagrodami.Do zobaczenia

2 komentarze:

  1. Szkoda, lubiłam ten blog :[ Przynajmniej był pisany z humorem. Życzę sukcesów w nauce, dzięki za tę (totalnie niepotrzebną) nagrodę.

    A więc, 'Arideverczi', 'bonwłajaż' i do zobaczenia niedługo ^^

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy