piątek, 9 sierpnia 2013

I Must Have.



Witajcie:) Ostatnio admini zaskoczyli nas bardzo pozytywnie wprowadzając nowe kolekcje i sklepy. Wczoraj mieliśmy okazję powitać w starplazie Frankie Morello Tribute. Osobiście byłam lekko zawiedziona, ponieważ poprzednie wydanie było o niebo lepsze. Nie obyło się bez błędu-zaginione kolczyki. No cóż, jednak zawsze znajdą się jakieś perełki.

1. Sparkle Morello Tee, 18sd Frankie Morello.
Mimo, że nie jestem fanką błyszczących rzeczy to bardzo lubię crop top’y, spodobał mi się także jego kolor więc postanowiłam, że zawita u mnie w szafie:).

2. Morello Bolt Sweater, 19sd Frankie Morello.
Sweter przy 35 stopniach na dworze średnio woła o kupno. Jednak ten nie należy do masywnych, bardzo ładnie wygląda na lalce i ma śliczne, delikatne barwy.

3. Nolita Kamo Tank Top, 9sd B.Bizou.
Motyw moro pewnie przejadł się już nie jednej osobie, lecz na stardoll nie mamy go zbyt wiele, więc czemu nie? Uważam, że bluzka jest świetna i ma ciekawy krój, cena jest znośna. 


1. top-Frankie / spodenki-Decades / naszyjnik: tu zawieszka-Mortal Kiss / torebka-B.Bizou / buty-Volie
2. sweter-Frankie / pasek-Pretty n'Love / spodenki-B.Bizou / bransoletka-no name / torebka-Decades / buty-Pretty n'Love
3. bluzka, torebka, spodnie-B.Bizou / buty-Panda Evil

5 komentarzy:

  1. Fajne stylizacje, najlepsza środkowa.

    adusiaczek3 ~ stylizacje-adusiaczka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. dobry wybór rzeczy, stylizacje udane ;)

    julia.star-doll
    ~ http://metamorfosisstardoll.blogspot.com/ ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne stylizacje , dobrze dobrane ; *
    Czekoladowa225

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz świetną doll ; * ! Ostatnia stylka naj ;* !

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne, ja mam bluzkę 3 ale kupuję jeszcze te dwie :)
    adi01235
    ~~ http://stardoll-stylowy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy