piątek, 30 sierpnia 2013

Must Have, End Vacation..



Cześć:) Dziś 30 sierpnia, jak te dwa miesiące tak szybko zleciały? Sama nie wiem. Następny post pojawi się w roku szkolnym, więc już życzę Wam powodzenia w nauce (jestem przerażona haha). Tymczasem przychodzę do Was z Mark Fast Tribute! Owy sklep nie szczególnie przypadł mi go gustu, świecidełka i neony to nie moja bajka, jednak zawsze się coś znajdzie. Dla odmiany przedstawię tylko 2 ubrania i 4 dodatki.

1. Chain Fringe Jacket, 34sd.
Szczerze mówiąc mam lekki problem z określeniem co to jest, bardziej przypomina mi sweterek niż taki typowy „jacket”. W każdym razie zakochałam się w nim od razu. Połączenie czerni ze złotem to jak dla mnie najlepszy zestaw, do tego ciekawe ramiona i pierzaste boki!

2. Lilac Chain Jacket, 31sd.
Śliczna, lawendowa narzutka. Jest delikatna, dziewczęca i również ozdobiona złotymi elementami. Cena w obu przypadkach jest wysoka, ale myślę że na takie perełki warto wydać trochę sd.


Podsumowując: 65sd, może to nie majątek, jednak tylko 2 rzeczy.. Na kupno całej kolekcji (dwa piętra) potrzebujemy AŻ 983sd.. Jak dla mnie admini trochę przesadzają, co o tym myślicie?


 ( 1 stylizacja cała składa się z tribute, co było kompletnie niezamierzone, haha)

 1. narzutka-Mark Fast T. / sukienka-Frankie Morello T. / torebka-Giambattista Valli T. / torebka-Christian Louboutin T.
 2. narzutka-Mark Fast Tribute / sukienka-WOTW / torebka-Royalty / buty-Volie


3. Orginal Future, 2sd.
4. RIO-bazar, około 50-100sm.
5. Nelly.com-3sd.

4 komentarze:

  1. Te narzutki są świetne i dodatki również. :) Stylizacje spoko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne anrzutki ale neistety mnie na nie nei stac. Najlepsza 1 narzutka i 1 stylizajca ;3 /

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakoś nie przekonują mnie stylizacje.

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy