piątek, 16 sierpnia 2013

I Must Have.



Hej, hej:) Dziś ponownie pojawi się rzecz z kolekcji B.Bizou, uważam że jest ona genialna. Od dawna brakowało takiej dostawy, gdyby admini tak starannie robili rzeczy byłoby świetnie. Niestety nic nie poradzimy, a szkoda..
 

1.  Dark Jacket, 14sd B.Bizou.
Od dłuższego czasu jestem zakochana w kurtkach dżinsowych, tak zwanych katanach, dlatego gdy ją zobaczyłam od razu wylądowała u mnie, wraz ze swoją jaśniejszą, drugą wersją, którą również bardzo polecam!

2. Citron Bodysuit, 20sd Frankie Morello.
W sumie nie jestem fanką kostiumów kąpielowych, dlatego służą mi jako body. Owy kostium użyty ze spodniami czy spódniczką wygląda bardzo ciekawie. Dodatkowo ma śliczny, miodowy kolor i ćwieki.

3. Sparkle Bandeau Top, 15sd Frankie Morello.
I tak jak w pierwszym przypadku, bardzo lubię topy. Uważam, że ten może być świetnym i ciekawym dopełnieniem stylizacji.

1. top-Lanvin Tribute / spodenki-HB / torebka-B.Bizou / buty-LE 
2. kamizelka-B.Bizou / pasek-Wild Candy /  spodenki-Decades / kopertówka-LE / buty-LE
3. spódnica-Mortal Kiss / torebka-Stardoll-Akademia / buty-nn

7 komentarzy:

  1. Śliczne stylizacje :> Właśnie się czaję na obydwie kurteczki, muszę tylko poczekać na przypływ gotówki ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Z tych rzeczy nie mam na razie tylko kurtki :)
    Tylko ostatnia stylka mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystko mi się podoba :)
    adi01235
    ~~ http://stardoll-stylowy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnw MUST HAVE ! Druga stylzzacja świetna ! Mam kurteczkę <3 . Mam kostjum ☻

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie jestem przekonana co do tych stylizacji, wolę ostrzejsze stylizacje, jeśli chodzi o skórzaną kamizelkę i potargana kurtkę, bo tu jest trochę za słodko. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Najbardziej podoba mi się stylizacja 3.Jest taka...taka ładna. ;)

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy