czwartek, 15 sierpnia 2013

Red ketchup

Cześć, jestem Sara i tak jak poprzedniczka od dziś będę dodawać posty na tym blogu. Na stardoll znajdziecie mnie pod nickiem Kawa007.

Stylizację wykonałam jakiś czas temu, ale podoba mi się i na dobry początek ją tutaj wstawię. Zaczęło się od fastfood'owej bluzeczki mojego projektu, później wygrzebałam moje ulubione spodnie i dodałam akcesoria, których kolor pasuje do czerwonych akcentów na bluzce.

Turban- Evil Panda
Bluzka- Projekt Kawa007
 Spodnie- WOTW
Szelki- B. Bizou
Torebka- Pretty n' Love
Szpilki- Tingeling Halloween

Jak wam się podoba?

10 komentarzy:

  1. Ciekawie... A ta bluzeczka jest genialna :D

    Zoofinka

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się podoba, bluzka - genialna :)
    adi01235
    ~~ http://stardoll-stylowy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam Cię ! Świetna bluzka . Zaprojektuj mi taką ♥ . Bardzo fajna stylziacja.

    OdpowiedzUsuń
  4. To witaj na blogu:) Bardzo fajna stylizacja, nie podoba mi się jedynie przerobiony kontrast torebki ale ogólnie ok:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo oryginalnie, podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  6. bLUZKA - ME GUSTA!!!! Witam!!!!!

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy