piątek, 2 sierpnia 2013

Must Have.

Cześć Kochani. MH będzie krótki, mimo że chciałbym Wam się wytłumaczyć czemu, nie mogę. W skrócie napiszę jedynie, że dzisiejszy dzień jest dla mnie bardzo trudny. Mam nadzieję, że zrozumiecie i wybaczycie mi mniej materiału. W następnym tygodniu wracam już mam nadzieję pełną parą i nowym, lepszym i obszerniejszym postem. Tymczasem bardzo Was przepraszam i zostawiam z ubraniami i stylizacjami bez opisu.

Wszystko pochodzi z B.BIZOU
1.  10sd.
2.  11sd.
3.  75sm. 

6 komentarzy:

  1. Mam spodenki za sm.
    Pierwsza stylizacja jest śliczna : )

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne stylizacje, sama zakupiłam top i 2 spodenki ;)
    i.want.you.back

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam tylko spodenki nr2 zastanawiam się nad kupnem gorsetu.
    CoolMiley352

    OdpowiedzUsuń
  4. jeej świetne . Zdecydowanie nr1

    OdpowiedzUsuń
  5. Rzeczy są świetne, naj to nr.2 :)
    A stylizacje wszystkie ładne.
    adi01235
    ~~ http://stardoll-stylowy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam te spodenki jeansowe,stylizację świetne.

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy