wtorek, 17 września 2013

Castingi

Pora na kilka obiecanych castingów.

Casting na redaktora do Kącika Makijażysty.
Wymagania:
min. 12 lat,
poprawna interpunkcja, ortografia itp.,
-umiejętność robienia screenów,
-do zgłoszenia należy wysłać 3 próbne makijaże.

Casting na redaktora do "Historii Modelki".
Wymagania:
min. 12 lat,
poprawna interpunkcja, ortografia, poprawna polszczyzna,
znajomość modelek.

Casting na redaktora do "Catwalk- koszmary czy zasłużone zwyciężczynie".
Wymagania:
min. 12 lat,
poprawna interpunkcja, ortografia, poprawna polszczyzna,
umiejętność robienia screenów,
umiejętność ocenienia stroju.

Casting na redaktora do "Gucci, Prada i Versace, czyli światowe pokazy".
Wymagania:
min. 12 lat,
poprawna interpunkcja, ortografia, poprawna polszczyzna,
umiejętność wyszukiwania i opisywania wybranych pokazów danego sezonu (w tym przypadku sezonu jesień/zima 2013/14).

Casting na redaktora dziennego.
Wymagania:
Min. 12 lat,
poprawna polszczyzna, interpunkcja itp.,
umiejętność robienia stylizacji,
umiejętność robienia screenów.
Do zgłoszenia proszę wysłać 2 próbne stylizacje.

Castingi trwają do 22.09.

Pozdrawiam/Dominik.
TYLKO DLA OBSERWATORÓW BLOGA!!!

7 komentarzy:

  1. Mam na imię Emila, mam 15 lat, a na stardoll zwę się Z_piekla_rodem_. Mimo nicku zapewniam, że jestem aniołkiem :) W wolnym czasie piszę książki, więc dobrze radzę sobie z ortografią itp. Chciałabym zostać redaktorką od kącika makijażu. Próbne makijaże:
    http://tinypic.com/view.php?pic=x2tdzk&s=5#.Ujhzjj9q3Zg (ten make-up jest trochę stary)
    http://tinypic.com/view.php?pic=m9byus&s=5#.Ujh7vD9q3Zg
    http://tinypic.com/view.php?pic=2gx1eg1&s=5#.Ujh74T9q3Zg

    Ogólnie te makijaże robiłam szybko, więc nie są dopracowane, ale jeśli bym została redaktorką oczywiście starałabym się bardziej (:

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. zgłosiłabym się, jednak nie ma nic związanego z wnętrzami ;C

    synopsa

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgłaszam się na redaktorkę dzienną.
    To tak mam na imię Aneta, chodzę do 1 gimnazjum i mam 13 lat. Nie wiem czy mam poprawną polszczyznę, ale blogger i tak podkreśla błędy. Interpunkcja ? Hmm... trudne pytanie, chyba jest w miarę dobra. Stylizacje umiem robić, i wychodzą nieraz ładne. Piszę na blogu : http://votre-source-pour-le-style.blogspot.com/ , tam możesz zobaczyć moje stylizacje. Screeny chyba jak każdy umiem robić. Potrafi także robić obróbki graficzne np. prostowanie nóg u doll. Oto moje dwie stylizacje :

    http://tinypic.com/r/2uf3htt/5

    http://tinypic.com/r/k32jh5/5

    Myślę, że rozważysz dobrze moje zgłoszenie. Zapomniałabym na stardoll jestem anetka1004, możesz się ze mną skontaktować przez mój mail : anetka447@interia.pl

    anetka1004

    OdpowiedzUsuń
  5. Zglosze sie jutro so catwalk koszmary czy zaaluzone zwycieCzynie, zglosze aie jutro bo jestem na tanlecie i ciesKo mi pisac
    Truskawkapati

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgłaszam się "Catwalk-koszmary czy zasłużone zwyciężczynie".
    Mam 13 lat, interpunkcję, ortografię i poprawną polszczyznę mam w małym palcu. Umiem robić estetyczne screeny. Na ocenianiu stylizacji też się znam. Na Stardoll jestem ZawszeHannah1.
    Przepraszam, że tak na ostatnią chwilę... ;/
    Z góry dziękuję!

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy