piątek, 27 września 2013

Konkurs na nagłówek

PRZYPOMNIENIE
____


Jesień zbliża się wielkimi krokami, a nawet już jest, dlatego ogłaszam konkurs na jesienny nagłówek.
Być może nagrody nie są za specjalne, ale zawsze lepszy rydz niż nic.

Sam nagłówek ma być typowo jesienny, czyli np. lalka w płaszczu na tle drzew z kolorowymi liśćmi itp. 
Na nagłówku ma się znajdować tylko moja doll: kasia5400
Nagłówek ma mieć rozmiary obojętnie jakie, ale proszę, aby nie były mniejsze niż wymiary obecnego nagłówka. Tło może być samo zrobione jak i zarówno stardollowe, a samą lalkę można przerobić na nieskończoność sposobów, jeśli chcecie, możecie zrobić własną twarz.

Warunki uczestnictwa:
-obserwowanie bloga,
-wykonanie nagłówka z moją doll,
-zalinkowanie go (obojętnie gdzie).

I nadszedł czas na nagrody:

I miejsce:
(jeśli będzie powyżej 20. zgłoszeń):
200sd.

(jeśli będzie mniej niż 20 zgłoszeń):
200sd.
(wszystkie nagrody pochodzą z LE.)

Przewidywane dwa wyróżnienia po 50sd.

Konkurs trwa do 5.10.

Powodzenia i pozdrawiam/Dominik.


15 komentarzy:

  1. Zobaczę co da się zrobić.
    Oczka się świecą na tę kurteczkę. *u*

    OdpowiedzUsuń
  2. Gdybym miała jakieś zdolności :) Powodzenia dla uczestników .

    _Klaudiaaa_

    OdpowiedzUsuń
  3. Może idealne to to nie jest, ale i tak zgłaszam. :)

    http://tinypic.com/view.php?pic=vc7mb&s=5#.UkGCfCQ4Pt8

    bad_lady123

    OdpowiedzUsuń
  4. To nie moja bajka..
    TruskawkaPati

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. http://tinypic.com/view.php?pic=in72bd&s=5#.UkXCjz-4KSo
    Sandi1200

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Okej spróbuję. Ale koniecznie musi być twoja twarz? Bo zabrałam się za pewien jesienny nagłówek, ale twoja twarz kompletnie do niego nie pasuje i obawiam się, że jeśli wstawię twoją twarz to wszystko popsuje :/ Wolałabym sama narysować. Zgadzasz się?

    Z_piekla_rodem_

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "a samą lalkę można przerobić na nieskończoność sposobów, jeśli chcecie, możecie zrobić własną twarz."

      Usuń
  9. Zgłaszam się! http://graphicbyamelia.blogspot.com/2013/10/na-konkurs-spectrum-of-sd.html
    Amelia*_*

    OdpowiedzUsuń
  10. Odpowiedzi
    1. Jednak udało mi się skończyć dosyć szybko.

      http://mademoiselle-graphics.blogspot.com/2013/10/na-konkurs.html

      Kawa007

      Usuń
  11. Ugh zrobiłam. Nie miałam wgl. czasu, więc nie zdążyłam bardziej dopracować. Tiny pic mi nie działał, więc wstawiłam grafikę na mojego bloga.

    http://stardollowe-grafiki.blogspot.com/

    Z_piekla_rodem_

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy