piątek, 6 września 2013

Must Have, Fall welcome!



Cześć Kochani:). Jak pierwszy tydzień? Mam dziś na trochę późniejszą godzinę, więc postanowiłam dodać post rano, żeby potem mieć czas. Muszę przyzwyczaić się do nowego funkcjonowania. Jest coraz lepiej. Ogarnął mnie kompletnie klimat jesieni, lubię tę porę roku, halloween, moje urodziny, rude liście i deszczowe wieczory. Nowy okres, dlatego czas na zmianę, jak Wam się podoba świeży nagłówek i kolory?

Ps. Nie zwracajcie uwagi na kolor ust w stylizacjach, był robiony pod moją obecną.
Trochę mi przykro patrzeć na liczbę odwiedzeń nieporównywalną do komentarzy.

Wszystko pochodzi z ARCHIVE.


1.  Shreds Tee, 12sd.
Normalnie nie jestem przekonana co do prześwitujących w takim stopniu bluzek, ale na stardoll’u czemu nie? Ma ciekawą siateczkę i delikatny, siwy kolor.


2. High Waist Shorts, 15sd.
Spodenki z wysokim stanem, są lekko dziwne ze względu na rozchodzące się po bokach nogawki, jednak stworzymy z nimi naprawdę świetną stylizację.


3.  Sattin Collage Jacket, 16sd.
Ta kurteczka jest zdecydowanie ubraniem kroju jakiego brakuje. Uwielbiam takie luźne bluzy/kurtki. Uważam, że jest warta tych 16sd, osobiście znalazłam ją za sm ale coż-admini!


1. biustonosz-Basic / spodnie-Khol's / torebka-Archive / buty-Young Hollywood
2. naszyjnik-Sophia / bluzka-Fallen Angel / narzutka-Mark Fast Tribute / torebka-Loubutin Tribute / buty-LE
3. naszyjnik-Nelly.com / pasek-Wild Candy / torebka-Special Offer / spodnie-B.Bizou / buty-LE

2 komentarze:

Obserwatorzy