piątek, 27 września 2013

Fast MH!


 

Cześć Kochani, dziś krótko i szybko. Jestem strasznie zalatana i brakuje mi czasu na wszystko. Od następnego tygodnia powinno to się unormować. Więc przepraszam Was, że artykuł bez opisów i innych dodatków. Zwyczajnie 20min na napisanie go i stworzenie stylizacji to za mało. Nadrobię!:)


WSZYSTKO POCHODZI Z MSW-Uważam, że w tym roku sklep wypadł zdecydowanie lepiej.
Stylizacje:
1. top-Antidote / naszyjnik-LE / bransoletka-Wild Candy / torebka-Gucci / buty-Sonia Rykiel
2. torebka-HB / buty-Nelly.com 
3. torebka-Archive / buty-Sonia Rykiel


4 komentarze:

  1. Spódniczkę miałam w planach, a do sukienki z drugiej stylizacji teraz się przekonałam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Najbardziej podoba mi się stylizacja numer 2 , jednak pozostałe też śliczne :)

    _Klaudiaaa_

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy