piątek, 20 września 2013

I Must Have!


Cześć Kochani:) Jak Wam minęły te 3 tygodnie w szkole? Mi bardzo dziwnie, pomijając już tą klasę to nie mogę się przestawić na wstawanie o 8.00 i naukę. No cóż, życie ucznia! Napiszcie jakie macie odczucia, lubię czytać wszystko od Was:) 


1. Goetel Tutu Dress, Pretty n’Love 15sd.
Jak dla mnie to jedna z lepszych rzeczy z PnL, jest urocza. Dodatkowo przesłodka kokardka na dekolcie, rozkloszowana spódniczka i dziewczęce kolory.

2. Frou Frou Skirt, It Girls 9sd.
Spódniczka w sumie jest klasyczna, ale takie rzeczy są nam bardzo potrzebne w szafie. Zwykła, czarna, jednak niezbędna.

3. Candy Floss Skirt, Pretty n’Love 12sd.
Zauważyliście, że coraz częściej przekonuję się do jasnych, delikatnych i kolorowych ubrań? Zdecydowanie ta spódniczka jest tego przykładem. Subtelny róż, układ bez zbędnych dodatków, tak jak w 2 przypadku to zwyklak, ale ważny.

3 komentarze:

  1. Podoba mi się tylko ta czarna spódniczka. ;d

    the_gusty

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie zakupiłam żadnej z proponowanych rzeczy, ale stylizacje ładne.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jedynie podoba mi się ta czarna spódniczka

    _Klaudiaaa_

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy