piątek, 25 stycznia 2013

I must have

Cześć!:) Z tej strony Noemi, od teraz na okres próbny będę zajmowała się działem „I Must Have”.
W dzisiejszym poście ukarzą się rzeczy z Nelly.com. Nie wiem jak Was, ale mnie sklep zauroczył od samego początku. Mam nadzieję, że artykuł wam się spodoba. Więc zaczynamy.

1. Nelly White Lace 22sd
Biała, klasyczna sukienka z koronką. Jest delikatna i dobrze dopasowana. Wystarczy dobrać dodatki i już mamy coś ciekawego.

2. White Knot Skirt 9sd.
Koszula-możemy połączyć ją ze spodniami lub spódniczką, dzięki czemu jest uniwersalna. Ciekawy dekolt i wiązanie po prawej stronie urozmaicają ją.


3. Lois Jacket 15sd.

Kolejną rzeczą jest granatowy żakiet. Jego motyw przypomina lekko dżins. Bardzo łatwo dopełnić nim stylizację. Przypomina mi jesienne dni, można wtedy zarzucić coś na siebie i wyjść.


4. Ida Sjosted for Nelly White Dress 27sd.
Ostatnim Must Have jest przepiękna maxi sukienka. Na górze ma bluzkę z rękawami ¾, dalej rozkłada się delikatna spódnica. Tutaj mamy duże pole manewru. Możemy zrobić z nią dosłownie wszystko. Cena jest spora, ale warto ją kupić. 

Stylizacje:



1. naszyjnik-Bonjour Bizour / sukienka-Nelly /  torebka-Bonjour Bizour / buty-Mortal Kiss



2. naszyjnik-Fallen Angel / koszula-Nelly / spódniczka DvF tribute / torebka-Miss Sixty / szpilki-Nelly



3. żakiet- Nelly / body-Volie / naszyjnik- Sofia / spódniczka-Other World / torebka-Volie / buty-W.O.T.W



4. naszyjniki-Fallen Angel / sukienka-Nelly / torebka-Archive / buty- Archive+Nelly.




Z mojej strony to wszystko. Która stylizacja przypadła wam najbardziej do gustu? Czy wśród tych ciuchów

jest jakiś wasz Must Have? 

Miłego weekendu:)

9 komentarzy:

  1. Fajny artykuł (bo przyjemnie się go czyta). Stylizacje też są bardzo ładne, szczególnie 2 i 3.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciuchy rzeczywiście są ładne, ale artykuł pod względem stylistycznym mi się nie podoba. Również twarz doll psuje nie do końca pokaźne stylizacje. Ogółem jak dla mnie kompletna klapa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie gdzie tu masz jakieś błędy stylistyczne? Przyznaję, że czasem dziwnie składam zdania ale to wina tego, że nie obchodzę się z językiem na co dzień.
      A twarz to już kwestia gustu i szanuję to.

      l10.

      Usuń
  3. Fajne ubrania, ale stylizacje nie przypadły mi do gustu

    OdpowiedzUsuń
  4. To chyba najlepsze stylizacje, jakie widziałam... naprawdę.. wszystkie są cudowne!! Nie wiem czemu widzę negatywne komentarze, ale tak to już jest. Zwykle przy jakiejś beznadziejnej różowej stylizacji jest "Ślicznie" itp. a jak jest coś ładnego to ludzie krytykują z zazdrości ;] 2 stylizacja jest boska, szkoda że nie mam tej spódnicy :( Mam ją w Wishliście..

    MissClaaudia

    OdpowiedzUsuń
  5. Posiadam wszystkie te ubrania, Nelly.com jest jednym z najlepszych sklepów, które aktualnie znajdują się w Starplazie.
    MissKaty2367

    OdpowiedzUsuń
  6. Z podanych rzeczy posiadam tylko koszulę, ale mam w planach zakup pozostałych. Dodałam bym jeszcze śliczne zielone buty oraz biały blazer.
    Co do stylizacji to podoba mi się najbardziej 2, uwielbiam taki styl ♥ Aczkolwiek wszystkie są bardzo ładne :D

    patunia09c

    OdpowiedzUsuń
  7. Podoba mi się artykuł. Stylizacje dobre, ale nie podoba mi się w 2 że dałaś czarną kopertówkę, lepiej było by z jakąś pastelową, i nie podoba mi się połączenie czarnych dodatków z delikatną białą sukienką w ostatniej stylizacji, ale ogólnie fajnie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację, ale nie mogłam znaleźć idealnie pasującej torebki dlatego postawiłam na tą. Bardzo dziękuję, ciesze się że napisałeś co Ci nie pasuje, ach żeby wszyscy tak potrafili:)

      Usuń

Obserwatorzy