wtorek, 29 stycznia 2013

Przegląd Starplazy- Rio

Dzisiaj przedstawię wam wybrane przeze mnie ubrania ze sklepu Rio,  po nowej dostawie można znaleźć w nim mnóstwo ciekawych ubrań, oto one:


Bluzki:

Czerwona bluzka jest świetna, pasuje do wielu stylizacji. Biała (albo kremowa) jest ładna, ale nie mogę nie mogę jej do niczego dopasować :( Nie wiem czemu dodałam ten fioletowy top.

Kurtki:

Błyszcząca narzutka jest  idealna na jakąś imprezową stylizację. Beżowa kurteczka jest jedną z moich ulubionych rzeczy, idealna na każdą okazję.

Swetry:

Sweter w stylu oversize strasznie mi się spodobał, jest fajny w połączeniu ze spodniami, jak i ze spódnicą.

Torebki:

Pudrowa torebeczka jest śliczna, doda każdej stylizacji trochę słodkości. Czerwona torba z łańchuchem jest moim ulubionym dodatkiem z Rio, dawno na Stardollu nie widziałam tak dobrze wykonanej torebki.



Stylizacje:
Kapelusz- Bisou
Kurtka- Rio
Bluzka1- Bisou
Bluzka2- Bisou
Bluzka3- Basics
Spodnie- Killah
Torba- Basics
Buty- Basics

Nie wiem czemu, ale ta stylizacja bardzo mi się spodobała, buty, kurtka i torebka są dopasowane kolorystycznie. Uwielbiam połączenie bluzki z kołnierzykiem z inną bluzką lub swetrem. Taki ubiór jest bardzo uniwersalny.

Sukienka- Rio
Pasek- Archive
Spódnica- Bisou
Buty- MM Fashion
Sukienkę w tej stylizacji wykorzystałam jako bluzkę. Spódnica z Bisou rewelacyjnie pasuje, poza tym jako nieliczna zakrywa cały dół sukienki :D Całość spięłam paskiem z Archive. Do tego dobrałam buty, które są dobrane kolorystycznie.
Bluzka- Bisou
Sweter- Rio
Kopertówka- Bisou
Szorty- Archive
Skarpetki- Killah
Tenisówki- Archive
Nie wiem po co dodałam tą stylizację.
Czy lubicie ubrania z Rio?
Co myślicie o stylizacjach?
P.S Macie coś z nowego Antidote? Uważam, że jest fantastyczne! Napiszcie co kupiliście w komentarzu.



10 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 1: jest świetna
      2: jest świetna
      3: jest świetny
      4: tak świetnie
      5: świetnie pasuje
      6: świetnie pasują
      7: jest świetne

      Siedem razy napisałaś wyrażenie "świetnie" w tak krótkim artykule. Robisz posty naprawdę ciekawie, ale uważaj na takie powtórzenia, ponieważ to męczy osobę czytającą.
      Stylizacje są bardzo ładne!:)

      littels10

      Usuń
  2. Szczerze, to nie podoba mi się żadna z wybranych rzeczy, w ogóle nie podoba mi się większość asortymentu sklepu RIO, więc trudno wybrać coś co spodobałoby się i innym i moim wybrednym gustom. Jednak stylizacje są świetne, zgadzam się również z powyższym komentarzem, uważaj na powtórzenia.
    A co do Post Scriptum, to zakupiłam torebkę za 25 sd w czarne gwiazdki- jest przydatna i dość tania, polecam :). Ogółem antidote mi się nie podoba ale da się wyszperać kilka perełek
    TheSonka

    OdpowiedzUsuń
  3. usunęłam wszystkie powtórzenia wyrazu świetny, gdy zobaczycie coś niepożądanego w poście zgłaszajcie to w komentarzu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  4. Wszystko mi się podoba tylko obrazki są dziwnie rozmazane ;/

    OdpowiedzUsuń
  5. Najbardziej spodobała mi się pierwsza stylizacja, do drugiej dodałabym jakąś torebkę, a w trzeciej nie podoba mi się torebka, (lewituje. :>). Ale ogólnie stylizacje fajne. :>

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie jestem fanką sklepu RIO, ale znalazłam tam dla siebie parę perełek (między innymi beżowy sweter). Spodobała mi się ostatnia stylizacja :)
    Co do nowej kolekcji z Antidote, nie spodobała mi się większość ubrań (możliwe,że jestem za stara na wzory w gwiazdki itp) c:
    MissKaty2367

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy