sobota, 19 stycznia 2013

Lace

Cześć :) Dzisiaj zrobiłam z pomocą koleżanki nowy pokój. Bardzo nam się udał ;D Przynajmniej tak sądzimy :D Z nowej kolekcji Rio spodobał mi się sweter i z nim zrobiłam stylizację. Jeśli są jakieś niedociągnięcia, piszcie. A, przepraszam, że cały czas robię stylizację ze złotymi dodatkami, ale mam na to fazę ;C


Kapelusz B' Bizou | Okulary Beastly | Kołnierzyk B' Bizou | Naszyjnik Sofia Vegara & Volie | Sweter Rio | Bluzka Decades | Bransoletka Riviera | Torebka Decades | Legginsy Basics | Buty Liu Jo & Fallen Angel

3 komentarze:

  1. Złoto jest fajnie jeśli umie się z nim coś stworzyć, a Tobie ładnie wychodzi:)
    littels10

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajna stylizacja :D Mi też się bardzo spodobał sweter <3

    patunia09c

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam w planach zakup sweterka, bo mnie również zauroczył. Stylizacja bardzo fajnie Ci wyszła.

    DixieSINDY

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy