poniedziałek, 7 stycznia 2013

Rockstar

Hej :) Jutro mam sprawdzian próbny. Masakra. Dzisiaj zrobiłem lekka stylizację z takim rock'owym przełamaniem kamizelki. Dzisiaj o 23:59 kończy się okres próbny ManiakaPupili. Według mnie nawet nie potrzeba ankiety ponieważ Angelika świetnie się spisała. Witaj w załodze.

Kamizelka-Pretty'n'Love
Kołnierzyk-It Girls
Sweterek-Pretty'n'Love
Spódniczka-BASICS
Kopertówka-Darmówka
Buty-Evil Panda

I jak się podoba ?

EDIT:Wyniki loterii świątecznej postaram się ogłosić w piątek ponieważ wcześniej wracam do domu itd.

5 komentarzy:

  1. Lewitująca torebka.. Bez kamizelki. Zamiast tych butów jakieś lekkie i jasne to by wystarczyło:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta torebka mi trochę nie pasuje.... Ale ogólnie jest

    P.S. Będzie jescze jakiś casting na redaktora?

    patunia09c

    OdpowiedzUsuń
  3. A mi się podoba. Ale te buty zmieniłabym na srebrne sandałki z czarnymi elementami. No i oczywiście powodzenia na teście. :)

    DixieSINDY

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A i oczywiście zapomniałam napisać... Czy zapalanowałeś już kiedy będą wyniki loterii?

      DixieSINDY

      Usuń
  4. Zmienilabym tylko fryzure i torebke a tak to jest spoko :p

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy