wtorek, 22 stycznia 2013

Przegląd Starplazy- Beżowy

Dzisiaj chciałam opisać jeden z moich ulubionych kolorów- beżowy. Moim zdaniem beżowy kolor świetnie komponuje się z większością ubrań na Stardoll. Można go łączyć na różne sposoby, pokażę wam jakie.
Wybrałam kilka ubrań ze starplazy, które uważam za warte kupna. Moimi faworytami są beżowy kożuszek z It Girls za 13 SD, Oraz torebka z Decades (chyba to się tak pisze) za 43 SM


Zrobiłam trzy stylizacje. Myślę, że są odpowiednie na każdą okazję. Moją ulubioną jest stylizacja nr.2 Pierwsza stylizacja głównie składa się ze sweterka, spodni i szelek, Trzecia jest trochę dziwna, ale coś mi się w niej podoba. Myślę, że wam stylizacje też się spodobają :)
Która ze stylizacji najbardziej wam się podoba?
Lubicie kolor beżowy? 
P.S. Jeśli jakieś ubranie nie jest w kolorze beżowym, lub podobnym do beżowego napiszcie o tym w komentarzu, jestem daltonistką, więc mogę nie rozróżnić wszystkich kolorów.

7 komentarzy:

  1. Uwielbiam kolor beżowy, zarówno w realu jak i na stardoll :) Podoba mi się 2 i 3 stylizacja

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubie kolor beżowy ale tylko na stardoll .1 stylizacja jest cudna.

    OdpowiedzUsuń
  3. Hmm stylizacje nie są powalające, spodziewałam się czegoś lepszego. W sumie to zaskoczyło mnie to, że są tak niedopracowane. Najlepsza jest 2 stylizacja, ta sukienka LE jest świetna.

    MissClaaudia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki za opinię, następnym razem bardziej się postaram :)

      Usuń
  4. Posiadam trzy rzeczy z wymienionych. :) co do stylizacji to są porawne, ale jednak nie powalają na kolana...

    patunia09c

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam beżowy. Jest bezpieczny i zawsze można coś do niego dobrać. Dobry artykuł, więcej takich.

    DixieSINDY

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy