środa, 30 stycznia 2013

Kącik Makijażysty

Witajcie. Dzisiaj mam dla was kolejny makijaż. Zastanawiam się nad Poradnikiem ale za bardzo mi to nie wychodzi. Ale na następny raz postaram się takowy zrobić. Dzisiaj makijaż jest prosty, a zarazem oryginalny. Proszę oto on:

Jak widzicie powyżej, makijaż jest letni. Aktualnie mam 58 poziom, więc szpanie fryzurką. Użyłem multum kolorów m.in. złoty, żółty, czerwony, czarny, bordowy, czerwony i wiele więcej. Jak zwykle policzki w górnej części są umalowane pudrem. Podoba mi się co jest dziwne :D

Pozdrawiam/Dominik

7 komentarzy:

  1. Ładny, prosty, letni makijaż. Nic dodać, nic ująć! Poradnik byłby fajny.
    TheSonka

    OdpowiedzUsuń
  2. ładny makijaż, tylko puder mi tutaj niepasuje :/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy makijaż. Może zmieniłabym tylko kolor włosów i brwi na jakiś brązowy czy coś, ale teraz też jest super :D
    MissKaty2367

    OdpowiedzUsuń
  4. Makijaż świetny! Takie malutkie oderwanie od trwającej w koło zimy. :D

    patunia09c

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładny:) Jejku, nie mogę się doczekać tego poziomu..
    littels10

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Swietny make-up! Bardzo ładnie pomalowane oczy. Czekam na poradnik. : )

    DixieSINDY

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy