piątek, 22 listopada 2013

Casting

Na blogu wieję pustką, a redaktorów dziennych jest, aż 2, dlatego na nich i na nowy dział organizuję castingi.

Casting na redaktora dziennego.
Wymagania:
Min. 12 lat,
poprawna polszczyzna, interpunkcja itp.,
umiejętność robienia stylizacji,
umiejętność robienia screenów.
Do zgłoszenia proszę wysłać 2 próbne stylizacje.

Casting na redaktora "Wnętrzomanii".
Sam dział polega na ciekawym pokazywaniu wnętrz.

Wymagania:
Min. 12 lat,
poprawna polszczyzna, ortografia, interpunkcja itp.,
umiejętność tworzenia i opisywania wnętrz,
do zgłoszenia proszę wysłać 1 zgłoszenie.

Casting na redaktora ds. Kącika Makijażysty

Wymagania:
Min. 12 lat,
-poprawna polszczyzna, interpunkcja, ortografia itp.,
umiejętność zrobienia i opisania spójnego poradnika na makijaż,
oczywiście umiejętność tworzenia makijaży,
do zgłoszenia proszę wysłać dwa makijaże.

Castingi trwają do 30.11.2013.

Liczę na duże zainteresowanie.
Pozdrawiam/Dominik.

11 komentarzy:

  1. Chwilowo nie mam czasy na pisanie komentarza, ale spodziewaj się mojego zgłoszenia. ;)
    bad_lady123

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety nie mam zbyt dużo czasu, szkoła i nadmiar nauki nie pozwolą mi na pisanie na jeszcze jednym blogu. Życzę powodzenia, i tobie Dominiku, abyś znalazł dobrych redaktorów! :)
    Diana.Miss2

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgłaszam się do działu Wnętrzomanii. Mam 18 lat. (starość nie radość ;C). Nie wiem, co dokładnie miałeś na myśli pisząc: 'do zgłoszenia proszę wysłać 1 zgłoszenie', więc wstawię zdjęcie jednego z moich apartamentów i z grubsza opiszę. Tak więc :

    wnętrze : http://oi42.tinypic.com/n556w8.jpg

    opis: Wnętrze przedstawia hol zachowany w stylu minimalistycznym. Aranżacja nie należy do trudnych, więc początkujący dekoratorzy nie powinni mieć z nim trudności. Dominująca jest szarość, należąca raczej do bezpiecznych kolorów, a na pierwszym planie widać obrazy, fotel i mini ogródek nocną porą. Dalej są tylko schody i roślinka. Skąpość dekoracji jest celowo zastosowana, by nie przytłaczać całości. Mam nadzieje, że wnętrze wam się podoba, i wrócicie po więcej inspiracji :)


    synopsa

    OdpowiedzUsuń
  4. To raczej nie dla mnie, ale życzę innym powodzenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cześć.Jestem Sandra i mieszkam w Bydgoszczy. Mam 13 lat( skończone w październiku). Na stardoll znajduję się pod nickiem Sandi1200. Chciałabym zostać redaktorem do Kącika Makijażysty. Obsługa blogera nie jest mi obca ( jestem redaktorką na jednym blogu i kiedyś miałam własnego bloga) Mam dużo wolnego czasu . Na komputer wchodzę prawie codziennie ( gorzej z weekendami) po około 1-2 godz. więc dam radę dodawać posty. Jestem dosyć systematyczna i staram się być miła w stosunku do innych zwłaszcza czytelników uwielbiam ich ! Nie mam problemów z pisownią i interpunkcją ( jeżeli to ma jakieś znaczenie to pisze w gazetce dziennikarskiej oraz jestem w klasie dziennikarsko - lingwistyczne. Staram się nie nadużywać emotikon , gdyż uważam że pisząc powinno się zachowywać powagę. Oto moje makijaże:
    Zimowy:http://pl.tinypic.com/view.php?pic=15rxk5h&s=5#.UpDAHuJy3Aw
    oraz jesienny:http://pl.tinypic.com/view.php?pic=2uthmqf&s=5#.UpDAi-Jy3Aw
    Mam nadzieję ,że przyjmiecie mnie do załogi. Pozdrowienia dla redaktorów , jesteście wspaniali.

    OdpowiedzUsuń
  6. Na pewno się zgłoszę, ale muszę przygotować stylizacje:)

    klamar33

    OdpowiedzUsuń
  7. Cześć :) Myślę, że się nie dostanę, ale zawsze warto spróbować...
    Mam na imię Ola, mam 13 lat. Mój nick to ZawszeHannah1. Chciałabym zostać redaktorem dziennym. Nie mam problemu z ortografią, interpunkcją etc. Umiem robić screeny, obrabiać zdjęcia. Stylizacje również umiem robić, myślę, że są dość ładne, ale to już nie mnie oceniać. Z bloggerem nie mam najmniejszego problemu, piszę na kilku blogach (na moim profilu na bloggerze jest tych blogów dość dużo, ale niektóre są moje, nie jestem na nich aktywna). Mam wolny czas na dodanie stylizacji zarówno w tygodniu po szkole, jak i w weekendy. Staram się być miła dla wszystkich, jestem systematyczna i obowiązkowa, łatwo się ze mną dogadać. Oto moje próbne stylizacje:

    1. http://fotus.pl/przegladarka/VCI
    2. http://fotus.pl/przegladarka/VCO
    3. http://fotus.pl/przegladarka/VCi
    4. http://fotus.pl/przegladarka/VCn

    Stylizacje robione na szybko, przepraszam, że jest ich więcej, niż miało być.
    Pozdrawiam i czekam na wyniki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Hej, witam Cię serdecznie! Nazywam się Paulina, w maju skończyłam 16 lat (uuf, nie muszę się już bać o minimum wiekowe). Na stardoll jestem już od ponad 4 lat, miałam przerwę, jednak teraz wróciłam. Prowadzę swojego bloga na blogspocie, jednak chciałabym zacząć pisać gdzie indziej, mój blog jakoś mi nie odpowiada.. Chcę zgłosić na posadę redaktora dziennego- myślę że "dwudzienny" nie byłby również taki zły, ponieważ praktycznie codziennie jestem na stardoll, ale niecodziennie udaje mi się stworzyć coś, z czego będę zadowolona.
    Linki do moich dwóch stylizacji:
    http://4.bp.blogspot.com/-NHLwv28VbjQ/UoU5N4Lf-5I/AAAAAAAAABs/VamA3EJF0ew/s1600/stylizacjanr2.bmp
    http://3.bp.blogspot.com/-plJi7EaG1vY/UpOzbrKd0nI/AAAAAAAAADE/1REY6Gdwy9s/s1600/stylizacjanr7.bmp
    palinkaa1997

    OdpowiedzUsuń
  9. Cześć ! Jestem Julka a na stardoll amelia_8. Moja przygoda ze stardoll zaczęła się gdy miałam 8 lat, a teraz mam 14. To konto nie jest moim pierwszym moje pierwsze konto mi ukradli bo byłam mała i naiwna jakaś dziewczyna powiedziała, że jak jej podam hasło dostanę 2000sd. Chciałabym być redaktorem dziennym. Obsługa w bloggerze to dla mnie żaden problem. Mam nadzieje, że się jeszcze załapię

    Moje dwie stylizacje:

    http://bankfotek.pl/view/1620546

    http://bankfotek.pl/view/1620548

    amelia_8

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy