niedziela, 3 listopada 2013

I must have

Zdecydowałem, iż dział będę prowadził ja, a sam post będzie pojawiał się w niedziele.
_

Dzisiaj pod lupę wezmę najnowszą kolekcje ze sklepu nelly.com, o nazwie "Cheap Monday". W całej kolekcji znajdziemy różne wzory. Jest dużo sukienek, różnorakich bluzek itp., ale ja wybrałem trzy najbardziej przydatne rzeczy.

1. Sukienka - Column Dress, (24sd)
Chyba jedna z lepszych rzeczy ze sklepu. Można ją wykorzystać na multum sposobów. Każdy powinien mieć ją w szafie. Chociaż niektórym przeszkadza te wydłużenie, to jak dla mnie i tak jest świetna.

2. Skórzana ramoneska - Marengo Jacket, (24sd)
Uniwersalność - to sobie cenię w rzeczach tego typu. Tą skórzaną kurtkę, możemy wykorzystać na wiele sposobów. Można ją łączyć z spódniczkami, spodniami, a nawet wykorzystać w eleganckiej stylizacji.

3. Spódniczka - Craving Skirt. (16sd)
Chociaż większości może się nie podobać, to i tak skradła moje serce. Jest świetna pod wieloma względami, i ten jej szary kolor. Nic dodać, nic ująć.


Stylizacje:
1.
Ramoneska - nelly.com,
Sweter - nelly.com,
Spodnie - Elle,
Kopertówka - Rio,
Buty - nelly.com.

2.
Okulary - Hb weekly,
Koszula - It girls,
Spódnica - nelly.com
Kopertówka - Wotw,
Buty - Milionaire Mansion.

3. 
Ramoneska - Jean Paul Gaurtier,
Sukienka - nelly.com,
Szpilki - Tingeling Halloween. 

Pozdrawiam/Dominik. 



4 komentarze:

  1. No to tak, w pierwszej nie podoba mi się kopertówka (szczególnie srebrne/szare elementy, które kompletnie nie pasują do złotych wykończeń kurtki) i spodnie, które mogłyby być węższe. Najlepsza z całej trójki :D
    W drugiej nie pasuje mi pomarańczowa kopertówka i szara spódniczka xD
    Natomiast w trzeciej wieje pustką...

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzecia naj <3 Muszę dokupić sukienkę ;d

    the_gusty

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne stylizacje. Muszę kupić tą kurteczkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mój ulubiony sklep <3 Bardzooo ładne stylizacje :)

    patrykdiamond2

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy