środa, 20 listopada 2013

Przeprosiny i krótka informacja

Przepraszam, tylko tyle mogę powiedzieć, za to, iż tak długo nie dodawałem postów.
Nie miałem w ogóle weny, a piątek, sobotę i niedzielę przeleżałem chory w łóżku.
Nie ogłosiłem wyników niczego, a powinienem.
Już nawet myślałem, nad zawieszeniem bloga, ale stwierdziłem, iż nie warto niszczyć to, co było robione długi czas.

Od dzisiaj wracam już do czynnego pisania i postaram się pogodzić blog z życiem codziennym.

Dzisiaj wieczorem pojawi się WIELKA LOTERIA z cennymi nagrodami, dlatego napiszcie do znajomych, żeby czekali w zaparte, oczywiście wy też. : )

A wyniki komentatora tygodnia pojawią się w niedzielę i otrzyma on 140sd oraz torebkę LE.

Pozdrawiam/Dominik.

10 komentarzy:

  1. Powodzenia! Nie zawieszaj bloga - gdy wszystkie giganty padną, będziesz mógł się wybić! :D
    bad_lady123

    OdpowiedzUsuń
  2. Myślę, że podjąłeś dobrą decyzję, aby nie zawieszać bloga.
    domsot

    OdpowiedzUsuń
  3. 140sd + TOREBKA LE DLA KOMENTATORA TYGODNIA ?! matko... jakie nagrody... ja na csie jest 100sd dla kom. MIESIACA...

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobrze, że nie zawieszasz bloga :) I oczywiście witamy cię wśród zdrowych (mnie chyba też coś rozkłada, ale nie chcę zapeszać).
    Diana.Miss2

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobrze,że nadal jesteś. Ten blog jest jednym z moich ulubionych, nie chciałabym,aby go zamknięto :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Całe szczęście że nie zawiesiłeś bloga. :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Podjąłeś słuszną decyzję :) Dasz radę ! :D

    patrykdiamond2

    OdpowiedzUsuń
  8. Codziennie zaglądam i licze na jakieś stylizację :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dobrze, że wracasz, bo trochę tu pusto *.*

    klamar33

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy