wtorek, 26 listopada 2013

White Queen.



Nie wiem czy warto tu to zamieszczać, ale na blogu ostatnio niewiele się dzieje i chciałam jakoś zapełnić tą pustkę. 
Stylizacja zrobiona tylko po to, aby coś było. Nie jest piękna, oryginalna czy nawet dobra. Ważne, że w ogóle jest.

I pewnie teraz niektórzy z was powiedzą, że buty tu nie pasują bo są żółte. Spotkałam się już z takimi komentarzami, więc na przyszłość powiem, że dla mnie te buty są białe. Wiem, może się mylę (jestem świadoma napisu na metce i słowa "yellow", które się w nim znajduje), jednak ja od początku zakupu tych gladiatorek utwierdziłam się w przekonaniu, iż są białe i tak już zostało :)













Kapelusz/Perfect Day
Sukienka/ Nelly.com
Spódnica/ Voile
Buty/ Dior Holiday Tribute

11 komentarzy:

  1. A mnie się podoba, bo wszystko do siebie pasuje. Prawie wszystko... Ponieważ te buty to bym chyba jednak zmieniła. ;) Chociaż jakby na nie spojrzeć z innej strony to też się ładnie komponują ze stylizacją. :)
    bad_lady123

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawie, uwielbiam ten kapelusz.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładna lekka stylizacja. Dobrze, ze postawiłaś na minimalizm i nie dałaś tu tysiąca rzecz. Jedyne co mi tu trochę nie pasuje to buty, które jakoś nie współgrają z resztą Zmieniłabym je. Oprócz tego cała stylizacja jest piękna i mas ode mnie 9,5/10:)

    klamar33

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładna, dopracowana stylizacja. Buty wcale nie wyglądają źle. Co prawda ja założyłbym inne, ale te też mogą być ;)

    patrykdiamond2

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładna stylizacja, prosta, minimalistyczna. Buty pasują do stylizacji, można powiedzieć, że bardziej pasują pod kolor kapleusza. Jest fajnie :)
    Diana.Miss2

    OdpowiedzUsuń
  6. Stylizacja jest naprawdę dobrze zgrana i nawet buty pasują. ;d

    OdpowiedzUsuń
  7. Nawet nie zwróciłam uwagę na buty, to kapelusz ją zwrócił ;d
    Podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna, gdybym nie przeczytała to nie zwróciłabym jakiejś wielkiej uwagi na buty ale i tak mi się bardzo podoba. Robisz coraz lepsze stylizacje:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Odpowiedzi
    1. "Jestem świadoma napisu na metce i słowa "yellow", które się w nim znajduje", której części tego zdania nie zrozumiałaś?

      Usuń

Obserwatorzy