niedziela, 3 listopada 2013

Informacja

Witajcie, w tym momencie jestem bezsilny. Z bloga odeszło już prawie połowa redaktorów, a na blogu aktywnie piszę tylko ja i Anita. W castingach zgłaszają się po dwie osoby, a na blogu pustka. Dlatego, jeśli ktoś jej chętny pisać na blogu, niech napisze do mnie w kg, w komentarzu tutaj lub gdziekolwiek.

Redaktorzy są poszukiwani w działach:

Redaktor dzienny x2,
Catwalk - koszmary czy zasłużone zwyciężczynie,
I must have,
Gucci, Prada i Versace, czyli światowe pokazy x2 (redaktorzy pisaliby na przemian),
Kącik makijażysty,
redaktor weekendowy x1.

Proszę was, zgłaszajcie się. Blog potrzebuje dużego ożywienia, bo niedługo znajdzie się w gronie blogów, które upadły.
Jeśli chcecie poczytać co musicie umieć na dane działy, zajrzyjcie do etykiety "castingi".

Pozdrawiam/Dominik.
+
osoby, które się zgłoszą dostaną mały upominek. :) 

9 komentarzy:

  1. Zgłosiłabym się. Problem w tym że na modzie nie znam się ani trochę i mój gust jest zupełnie inny niż większości ludzi ze stardolla :/
    Ale na prawdę mi smutno że na blogu dzieje się tak jak się dzieje...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale, do działu "Gucci, Prada i Versace" nie potrzeba mieć żadnej znajomości modowej. : ) Wystarczy tylko znaleźć kilka zdjęć z najaktualniejszego pokazu, i opisać go w max. 5 zdaniach. I to wszystko. : )

      Usuń
  2. Zastanowię się.Mam problem podobny jak koleżanka wyżej.Ale jak chcesz to sprawdź moje konto. ;)
    the_gusty

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgłosiłabym się ,ale nie mam wyczucia stylu ,a poza tym mój internet odmawia niekiedy posłuszeństwa. Trzymam kciuki za bloga. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam. :) Mam na imię Ola, mam 13 lat. Mój nick to ZawszeHannah1. Interpunkcję, ortografię i polszczyznę mam w małym palcu. Robię estetyczne screeny, piszę ciekawie, robię ładne stylizacje. Jestem miła i obowiązkowa, łatwo się ze mną dogadać. Moje hobby to moda i blogowanie. Mam duże doświadczenie z bloggerem i pisaniem. Chciałabym zostać redaktorką dzienną lub od I must have . Linkuję moje stylki:


    http://fotus.pl/przegladarka/VFp

    http://fotus.pl/przegladarka/VFr

    http://fotus.pl/przegladarka/VFw

    Pozdrawiam i proszę o kontakt :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam:) Mam na imię Karolina i mam 13 lat. Na Stardoll można znaleźć mnie pod nickiem klamar33.Mogłabym zostać redaktorem dziennym lub zajmować się działem Catwalk. Nie mam problemów z ortografią i interpunkcją. Potrafię robię ładne screeny. Jeżeli mam coś robić, to robię to jak najlepiej. Na Stardoll jestem codziennie. Proszę o kontakt, gdyby chcieliście mnie ''przygarnąć'' do załogi bloga;)

    Z pozdrowieniami
    klamar33

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. + Przesyłam 2 stylizacje;)

      http://i41.tinypic.com/2pttcok.png

      klamar33

      Usuń
  6. Szkoda ze jestem zmuszona opuscic sd na kilka miesiecy bo z chcecia zglosilabym sie na redaktora :(
    Pozdrawiam
    LuluTelulu

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam blogowanie , ale niestety mam teraz bardzo mało czasu :C Ale kiedyś... w przyszłości ....kto wie :D

    patrykdiamond2

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy