środa, 20 listopada 2013

Gdybyśmy mogli zrobić wszystko…

Taaak, stylizacja mało oryginalna. Przyznam szczerze, że nienawidzę takich butów, jednak tylko ta jedna para jako tako pasowała. Specjalnie wydałam na nie 20 sd. Na początku zamiast sukienki miały być spodnie, jednak do spodni żadne buty mi nie pasowały... Ogólnie nie mam teraz czasu na robienie stylizacji. Męczę się nad wyborem szkoły, egzaminy próbne też są blisko. :>


















Kurtka/ Wild Candy
Bluzka/ Pretty'n love
Sukienka/ Nelly.com
Rajstopy/ nn, Film Theory
Torebka/ Callie's Picks
Lity/ Callie's Picks
Platformy/ Fallen Angel

9 komentarzy:

  1. Dobrze, że postawiłaś na sukienkę, a nie spodnie. Jej kolor jest bardzo ładny i przyciąga uwagę. :) Mam jedno 'ale'. Zmieniłabym torebkę. Kolorystycznie pasuje do wzorków na bluzce, ale w połączeniu z całością nie jestem pewna co do niej... Chyba zmieniłabym ją na jakąś czarną. Makijaż również jest dobrze dopasowany. Buty ładnie wyglądają i dodają charakteru. Moja ocena to 9.5/10 c:
    bad_lady123

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna:) Ja męczę się w nowej szkole haha, więc powodzenia w wybraniu dobrej!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawa stylizacja :D Dobrze, że użyłaś sukienki, nie spodni ;)

    patrykdiamond2

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo dobrze skomponowana stylizacja. ;)) Dobrze dobrane kolory. ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajna stylizacja, kolorystycznie wszystko dobrane na medal :) Sukienka dobrze tu wygląda, lepiej niż nie jedne spodnie. Mi się tu tylko nie podobają buty. Lity są piękne, sama je kupiłam, ale nie podoba mi się łączenie ich z innymi butami. Tracą swój urok.
    Diana.Miss2

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna stylizacja, ale zgadzam się z bad_lady123 - ta torebka nie zbyt tu pasuję. Zamieniłabym ją na zwykłą czarną kopertówkę, ewentualnie z niebieskimi detalami. Ode mnie 9,90/10 xD Za tą torebkę:)

    klamar33

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładna stylizacja no i do tego pasujący makijaż i ładna twarz ;))

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy