środa, 16 kwietnia 2014

Could you be the most beautiful girl in the world?


Witam, witam.
Po raz pierwszy od dłuższego czasu mam całkiem dobry humor. Dobry- to będzie pojęcie względne, ponieważ, nie jest dobrze, jednak się uśmiecham. Od wczoraj, non stop słucham lub nucę jedną z piosenek Prince'a (więc wybaczcie mi, jeśli kogoś zarażę).
Stylizacja, którą miałam w głowie od dłuższego czasu, jednak musiała odebrać ten pasek i uzbierać na koszulę. Tak, tak, to ta cenna koszula. Nie miałam jej za typowe must have, jednak pomyślałam, że może się przydać. Połączenie bieli z czerwienią kojarz mi się z flagą naszego kraju, dlatego tak bardzo bałam się po nie sięgnąć, aby właśnie nie uzyskać efektu flagi... Dodałam czerń i złoto, aby nie było nudno. Cóż, gdyby nie wystające po bokach kawałki sukienki, myślę, że byłoby naprawdę przyjemnie.














Kapelusz- PPQ
Koszula- Callie's Picks
Łańcuch- PPQ
Stanik- Basics
Sukienka- Voile
Spódnica- Austin& Ally
Paski- Bonjour Bizou
Bransoletka- Voile
Torebka- It Girls
Buty- Nelly.com

3 komentarze:

Obserwatorzy